O zvyšování výkonu motoru již každý uvažoval, ale zamysleli jste se také nad tím jak vašeho miláčka zastavit?

Po problémech s vibrací pravého předního kotouče, jsme se rozhodli k jejich výměně. Pro větší účinnost, jsem zvolili sportovní kotouče italské firmy Quinton Hazell Italia s.p.a. „QH“. Tyto kotouče jsou shodné s dalšími koncernovými vozy (Audi A3, Škoda Octavia, VW Golf…). I cena těchto kotoučů je více než zajímavá 4.500,- Kč za pár. Na doporučení jseme zvolili levnější variantu destiček od firmy All Brake Systems „ABS“ za 700,- Kč. Doporučuji koupit i brzdovou kapalinu a po montáži brzdy lehce odvzdušnit.

Samotná výměna začíná demontáží předních kol a dále postupujeme jako při výměně destiček.

Brzdič je uchycen na dvou šroubech, které jsou kryty plastovými víčky. Po vyšroubování šroubů (imbus č.7) sundáme brzdiče, vyjmeme staré destičky a necháme opatrně viset na hadičce. Dalším krokem je sundání kotouče. Ten je zajištěn jedním šroubem, který vyšroubujeme pomocí křížového šroubováku a sejmeme kotouč.

Před montáží je třeba celý náboj očistit a kdo bude chtít, múže nabarvit brzdiče. K tomuto nátěru jsme použili spray od firmy „ Motip“. Již z předchozího použití s ním máme dobré zkušenosti.

Samotné montáži předchází důkladné omytí kotouče technickým benzínem. Poté očištěný kotouč nasadíme na náboj a zajistíme šroubkem. Do brzdiče vložíme nové destičky a přišroubujeme. Šrouby opět zakryjeme plastovými krytkami.

Posledním krokem, který doporučujeme je odvzdušnění brzd. Nyní již zbývá nasadit kola a projet vůz. Zkušební jízdu jedeme zprvu opatrně, než si brzdy sednou. Výsledek byl až překvapivý, zvláště ve vyšších rychlostech, když chcete pouze přibrzdit je jejich účinnost podstatně vyšší. Další informace a objednávky na tel.+420 738 522 868 nebo na www.skoda-shop.cz