Minule jsme si řekli jak vypočítáme správný průřez napájecího kabelu a dnes si představíme další komponenty, které ještě budeme potřebovat.Začneme výčtem potřebného instalačního materiálu:

-1-    bateriové svorky +/- nejlépe s několika úchyty na kabely včetně plastových krytů, pokud baterie vašeho vozu nemá již od výrobce kryté kontakty. 

-2-    pojistné pouzdro, které v našem případě je opatřeno i voltmetrem      

       

                                   
-3-    pojistka ANL 80 – I=P/U    P – max.výkon zesilovače/napětí 12V 

-4-    plusový kabel o průřezu 35mm2 a délce 4m   

-5-    plusový kabel o průřezu 20mm2 a délce 1m , který budeme potřebovat k propojení mezi distribučním blokem a zesilovači 

-6-    distribuční pojistkový blok, do kterého dodatečně můžeme připojit třeba capacitor  

-7-    2x skleněná pojistka AGU 40A –  I=P/U    P – max.výkon zesilovače/napětí 12V 

-8-    minusový kabel zvolíme většího průřezu, a to 50mm2 a délce 1m.Tím nahradíme i stávající kabel z výroby (15mm2 starý + 35mm2 nový = 50mm2) 

-9-    minusový kabel o průřezu 20mm2 a délce 1m  použijeme k zesilovačům 

-10-    masivní vidlička pro minusový kabel k uchycení do karoserie M8/50mm2 

-11-    2x oko pro minusové kabely od zesilovačů M8/20mm2  

-12-    2x oko pro plusové kabely k zesilovačům M4/20mm2
-13-    2x oko pro minusové kabely k zesilovačům M4/20mm2

 

-14-    10x vázací plastové pásky pro uchycení kabelů 

Tím máme připraven instalační materiál a jak ho použít, to si ukážeme příště.