Škoda Auto prodá v roce 2010 tolik automobilů, jako dosud nikdy. S nárůstem o 12,3 % a 702.400 prodanými vozy překonala česká automobilka už po jedenácti měsících celkový výsledek uplynulého roku (leden až prosinec 2009: 684.200) a poprvé překročila hrani

 „Škoda se rozjíždí a má všechny předpoklady k tomu, aby byl nárůst v letošním roce dvojciferný,“ podtrhl Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast prodeje a marketingu. „Se silným růstem v listopadu jsme na nejlepší cestě k dosažení naší letošní odbytové prognózy ve výši 750.000 vozů. To je více než solidní základ pro naše ambiciózní růstové cíle příštích let.“

Na domácím českém trhu se automobilce podařilo dále posílit svou vedoucí pozici. Tržní podíl v listopadu vzrostl na 34,3 % (loni: 32,9 %). Automobilka v České republice prodala v prvních jedenácti měsících roku 53.400 vozů (leden-listopad 2009: 50.800). To odpovídá nárůstu o 5,1 % proti předchozímu roku. Vysoké nárůsty prodejů zaznamenaly modely Octavia Combi a Superb Combi. K zákazníkům zamířily také první vozy druhé generace modelu Octavia Tour.

Také ve střední a východní Evropě Škoda Auto dále zlepšovala svou pozici.  Na Ukrajině (+15,9 %), v Maďarsku (+11,4 %), Slovinsku (+18,8 %), Estonsku (+17,5 %) nebo Srbsku (+24,4 %) zvýšila jak počty vozů dodaných zákazníkům, tak i tržní podíly.

Podíly na trhu zvýšila Škoda Auto i v západní Evropě (bez Německa). V Irsku (+107,0 %), v Nizozemí (+92,1 %), ve Finsku (+52,6 %) nebo ve Velké Británii (+23,1 %) dosáhla automobilka značných nárůstů prodejů.

Vysokým tempem nadále rostly trhy Indie, Číny a Ruska. Škoda Auto zaznamenala ve všech třech zemích dvojciferný růst. V Indii vzrostl počet dodávek v prvních jedenácti měsících o 33,3 % na 17.800 vozů (leden-listopad 2009: 13.300). V Číně je Škoda Auto v letošním roce s doposud 167.000 (loni: 106.900) prodanými vozy o 56,2 % nad úrovní loňského roku. V Rusku bylo prodáno 41.500 vozů (loni: 30.100), což představuje nárůst o 37,9 %.

Vysokého růstu prodejů dosahuje Škoda Auto také na dalších rozvíjejících se trzích: v Egyptě (+154,4 %), v Turecku (+90,0 %), v Izraeli (+58,4 %) a v Austrálii (+32,1 %).

 Dodávky zákazníkům v listopadu 2010 (modely značky Škoda v porovnání s listopadem 2009): Octavia (27.000 vozů/+28,9 %), Fabia (19.500 vozů/-0,7 %), Superb (8.700 vozů/+59,2 %), Yeti (4.500 vozů/+75,5 %), Roomster (2.900 vozů/-12,2 %), Octavia Tour (1.800 vozů/-51,6 %).