ŠKODA vyhrála cenu Deutscher Werbefilmpreis 2011

ŠKODA je vítězem ceny Deutscher Werbefilmpreis v kategorii „Animované a trikové filmy“. Česká automobilka vyhrála tuto prestižní cenu se svým filmem „Curriculum Vitae“ z oblasti personálního marketingu.

„Curriculum Vitae“

Film „Curriculum Vitae“ zvítězil v kategorii „Animované a trikové filmy“. Cenu Deutscher Werbefilmpreis uděluje již deset let reklamní sekce Sdružení německých producentů reklamních filmů. V letošním roce porotci vybírali z 527 přihlášených filmů v 17 kategoriích. Porotu tvoří zadavatelé reklamy, zástupci agentur, členové sdružení producentů, novináři a odborníci pro jednotlivé kategorie.

Vyznamenání za inovativní komunikaci personalistiky společnosti ŠKODA

„ŠKODA roste a v příštím roce na celém světě ještě podstatně přidá. Už dnes máme vynikající tým se stále silnějším mezinárodním zaměřením,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA za oblast personalistiky Bohdan Wojnar. „V budoucnu budeme potřebovat další zaměstnance se špičkovou kvalifikací, abychom náš růst mohli realizovat trvale. Při hledání nových talentů a zkušených odborníků je využití nejmodernějších nástrojů nezbytné. Náš film „Curriculum Vitae“ moderním způsobem oslovuje potenciální zájemce a obzvláště názorným a emocionálním způsobem ukazuje četné možnosti profesního růstu ve společnosti ŠKODA. Těší nás, že se porotě tato forma našeho personálního marketingu líbila,“ říká Wojnar.

Růst společnosti ŠKODA nabízí široké spektrum kariérních příležitostí

ŠKODA hledá pro realizaci svého růstu i v budoucnu nové pracovníky pro téměř všechny oblasti podniku, zejména v souvislosti se zahraničními projekty a s vývojem nových vozů. Mezi požadované profese patří mimo jiné konstruktéři, odborníci na elektrické pohony, vývojáři podvozků a motorů, technologové a plánovači, produktoví manažeři, profesionálové v oblasti prodeje a marketingu, stejně jako specialisté nákupu a IT.