Škoda chce zaujmout novou reklamou Citihenge

Kreativita zaměstnancům britského zastoupení české automobilky Škoda opravdu nechybí. S uvedením nejmenší Škodovky Citigo na tamní trh představila také velmi zajímavou reklamu, kterou chce upoutat nové zákazníky.

Škoda Citihenge

Reklamy se zhostil britský umělec Tommy Gun se skupinou sochařů a z osmnácti automobilových vraků postavili pět metrů vysoké dílo nazvané Citihenge. Jednotlivé konstrukce z automobilových vraků jsou vyztuženy podpůrnými rámy a váží kolem třicetišesti tun. Celý projekt má upoutat pozornost. Postavením vraků do podoby Stonehenge v centru Londýna se to automobilce dozajista povedlo. Automobilový monument stojí na jižním břehu Temže v parku Potters Fields. Termín uvedení reklamy na trh byl také symbolický. Původní monument Stonehenge se každoročně stává místem setkání tisíců lidí, aby společně dne 21. června sledovali východ slunce. V tento totožný datum i automobilka Škoda představila Citigo na britském trhu a jeho neotřelou reklamu. V centru Londýna budou staré vraky a modely nového Citigo do 27. června, poté se rozeberou a budou propagovat Škodu Citigo na Goodwoodském festivalu rychlosti, který se koná od 28. června do 1. července.

Tommy Gun

Autor celého projektu Tommy Gun prohlásil: „Projekt Citihenge byl pro mne velkou výzvou. Stonehenge je obrovská, ikonická stavba a přesně o tento pocit jsem se snažil i u projektu Citihenge. Celý projekt Citihenge jsme vytvořili pouze ze starých automobilů. Touto prací jsem si připomněl své mládí, kdy jsem vyrůstal na farmě a bavil se tím, že jsem vytvářel nové věci z částí starých vozů.“

http://www.youtube.com/watch?v=1gzPEmUP7fs