ŠKODA AUTO je i v roce 2012 opět hlavním sponzorem a oficiálním dodavatelem vozů Tour de France. Automobilka podporuje 99. ročník tradičního závodu a je tak hlavním sponzorem už podeváté.

ŠKODA AUTO již po desáté

„Tour de France v příštích třech týdnech opět nadchne fanoušky cyklistiky z celého světa,“ říká Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti ŠKODA pro oblast Prodeje a marketingu. „Jakožto hlavní sponzor sdílíme toto nadšení pro cyklistiku, neboť ŠKODA, třetí nejstarší dosud aktivní automobilka na světě, zahájila svou úspěšnou historii v roce 1895 právě výrobou jízdních kol. Díky Tour uvidí i v roce 2012 miliardové publikum naši značku a naše modely,“ doplňuje Stackmann.

Na Tour ŠKODA vysílá 110 vozů

V rámci svých sponzorských aktivit vysílá česká automobilka do Francie flotilu 110 vozů. Značka je kromě toho také partnerem ‚bílého trikotu‘ pro nejlepšího závodníka do 25 let a podporuje pět profesionálních týmů a dva týmy asistenční.

Od Citigo až po Superb

Organizátorům Tour de France poskytuje ŠKODA k dispozici zhruba 110 vozů. Automobilka přitom ve Francii nastoupí s kompletní modelovou paletou, od modelu Citigo až po Superb. Vedle doprovodných vozů pro organizátory a pro peloton bude pozornost přitahovat zřejmě červená ŠKODA Superb, kterou bude jezdit ředitel Tour Christian Prudhomme. Aktivně se ŠKODA prezentuje také v reklamní karavaně. Takzvaná ‚caravane publicitaire‘ jede hodinu až dvě před pelotonem a je mezi diváky díky svému pestrému rámcovému program mimořádně oblíbenou atrakcí.

Pařížský bulvár Champs-Elysées

Letošní Tour de France slibuje opět cyklistiku světové úrovně. Slavná ‚Tour utrpení’ k trati přiláká zhruba 15 milionů lidí, k tomu je nutno přičíst zhruba dvě miliardy televizních diváků na celém světě. Více diváků přiláká pouze fotbalové mistrovství světa a Olympijské hry. V roce 2012 odstartuje Tour de France 30. června v belgickém Lutychu tradičním prologem. 22. července dorazí cyklisté po 3 479 kilometrech do cíle na slavném pařížském bulváru Champs-Elysées.

Kolo pro život a Velothon

„Se svou dynamikou a širokým dopadem na publikum se tento sport dokonale hodí ke značce ŠKODA,“ říká Jürgen Stackmann. Cyklistika je vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem strategie sponzoringu značky ŠKODA. Patří sem i podpora masové cyklistiky. Automobilka například podporuje český seriál závodů ‚Kolo pro život‘ nebo berlínský ‚Velothon‘.