Nová ŠKODA Rapid Spaceback dosáhne nejlepší zůstatkové hodnoty

Nová ŠKODA Rapid Spaceback patří mezi kompaktní vozy s nejnižší ztrátou hodnoty v Evropě. K tomuto výsledku dospěla studie EurotaxGlass, která proběhla ve čtyřech evropských zemích. V této studii, zahrnující celkem pět kompaktních hatchbacků, dosáhl nejno

ŠKODA Rapid Spaceback

První kompaktní hatchback české automobilky – obohatil tento významný segment v září 2013. Vůz přesvědčuje svěžím designem a všemi tradičními přednostmi vozů značky ŠKODA. Nejnovější výsledky studie EurotaxGlass potvrzují výborné vyhlídky nového modelu značky ŠKODA ohledně očekávaného vývoje zůstatkové hodnoty.

EurotaxGlass

Průzkum zkoumal čtyři trhy – Německo, Španělsko, Francii a Itálii. EurotaxGlass je mezinárodní společností, poskytující služby v oblasti obchodu s automobily. Ve stejnojmenné studii předvídá společnost ztrátu hodnoty několika nově zavedených modelů. Studie EurotaxGlass je všeobecně uznávaný a nezávislý zdroj prognóz postupné ztráty hodnoty automobilů.

Kompaktní hatchback

V rámci nejnovější studie prověřovala společnost EurotaxGlass nejprodávanější kompaktní hatchbacky: ŠKODA Rapid Spaceback, Hyundai i30, Ford Focus, Citroën C4, Renault Mégane a Kia Cee‘d. Ve všech čtyřech zemích lze dle studie v případě vozu ŠKODA Rapid Spaceback po třech letech a 60.000 ujetých kilometrech očekávat nejlepší zůstatkovou hodnotu a to v rozmezí 41 až 47 procent. Jedné z nejlepších hodnot (46 procent) dosáhl kompaktní vůz v Německu, na druhém největším trhu značky ŠKODA.

ŠKODA AUTO

„Vynikající zůstatková hodnota potvrzuje špičkovou kvalitu a nízkou ztrátu hodnoty nového vozu ŠKODA Rapid Spaceback,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu. „Náš první kompaktní hatchback vnáší svěží vítr do nejsilnějšího segmentu na evropském trhu a je ideálním vozem pro mladé lidi, rodiny a zákazníky z řad podnikatelů. Vítězství ve studii EurotaxGlass je dalším důvodem pro koupi vozu ŠKODA Rapid Spaceback“.

Studie EurotaxGlass zkoumá různá kritéria, jako je spotřeba, emise CO2, poměr ceny a užitné hodnoty, kvalitu a spolehlivost. Při hodnocení bylo přihlédnuto také k designu a k image značky.