Designová studie ŠKODA VisionC – další vývojový stupeň tvarosloví značky s okřídleným šípem ve znaku. ŠKODA poprvé představí xpresivní, dynamický, emocionální kupé s pětidveřovou karoserií.

Premiéra na autosalonu v Ženevě 2014

Vrcholem prezentace značky ŠKODA u Ženevského jezera bude letos představení designové studie ŠKODA VisionC. Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky ŠKODA, který probíhá několik posledních let. Další krok v evoluci designu vozů ŠKODA podtrhuje vzestup značky.

ŠKODA VisionC

ŠKODA v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky, rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů ŠKODA roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky. Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky ŠKODA bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.