ŠKODA AUTO dlouhodobě podporuje Nadaci Terezy Maxové dětem

ŠKODA AUTO v letošním roce už počtvrté podpoří charitativní módní přehlídku „Fashion for Kids“ Nadace Terezy Maxové. Oficiálním vozem akce je mladoboleslavská novinka – ŠKODA Fabia. V rámci jubilejního, již desátého ročníku této přehlídky bude rovněž před

Nadace Terezy Maxové pořádá v letošním roce jubilejní, desátý ročník charitativní módní přehlídky „Fashion for Kids“. Značka ŠKODA se účastní jako generální partner akce posledních čtyř ročníků. „Pomáhat znevýhodněným dětem a mladým lidem, kteří vyrůstali bez rodinného zázemí, považujeme za důležitou součást naší společenské odpovědnosti,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva ŠKODA AUTO zodpovědný za řízení lidských zdrojů. „Novým projektem ‚ROZJEDU TO!‘ pokračujeme v naší dlouhodobé spolupráci s Nadací Terezy Maxové. Věříme, že podpora vzdělání a osobního rozvoje je právě ta cesta, která pomůže sociálně znevýhodněným dětem zlepšit jejich startovní pozici do života,“ dodává Bohdan Wojnar.

Charitativní módní přehlídka „Fashion for Kids“ je od roku 2004 každoročním vyvrcholením činnosti Nadace Terezy Maxové. V podtitulu letošního ročníku „Wings of Hope“ neboli „Křídla naděje“ se plně odráží úsilí nadace zlepšit situaci sociálně znevýhodněných dětí v České republice.

Letošní přehlídka „Fashion for Kids“ se uskuteční 28. listopadu v pražském Obecním domě. Podobně jako v minulých ročnících i letos Tereza Maxová a známé české topmodelky představí během slavnostního galavečera aktuální kolekce českých i zahraničních návrhářů. Výtěžek akce bude použit ve prospěch nadace a jejích projektů. Od roku 2011, kdy se značka ŠKODA stala partnerem akce poprvé, se podařilo vybrat více než 19 milionů Kč.

V rámci partnerství s Nadací Terezy Maxové poskytne ŠKODA pro přehlídku „Fashion for Kids“ vedle finanční podpory také flotilu vozů ŠKODA Superb pro přepravu hostů. Jednou z hlavních „tváří“ přehlídky „Fashion for Kids“ se stane nová ŠKODA Fabia, která je oficiálním vozem akce. Třetí generace modelu ŠKODA Fabia vstoupila na český trh 11. listopadu 2014.

Během slavnostního galavečera bude představen nový projekt „ROZJEDU TO!“, kterým značka ŠKODA navazuje na dlouhodobou spolupráci s Nadací Terezy Maxové. Impulsem k projektu jsou zhoršené startovní podmínky dětí z dětských domovů. Jeho cílem je proto motivovat sociálně znevýhodněné mladé lidi ve věku 11-15 let k většímu osobnímu rozvoji a zájmu o vzdělání. Skrze individuální výukové plány a spolupráci s psychology a mentory mají možnost získat nové znalosti a posílit sebevědomí. Ty by jim měly umožnit lepší volbu škol i budoucího zaměstnání. Návštěvou hlavního výrobního závodu společnosti ŠKODA AUTO, umožnila utvořit vlastní představu o reálném pracovním prostředí a pracovní perspektivy ve výrobním sektoru.

Partnerství s Nadací Terezy Maxové je důležitou součásti rozsáhlé oblasti společenské odpovědnosti ŠKODA AUTO (Corporate Social Responsibility, CSR). Společnost své aktivity směřuje do čtyř hlavních pilířů: dopravní bezpečnosti, technického vzdělávání, podpory dětí a bezbariérové mobility.