Za celý rok 2014 přivítaly webové a mobilní stránky skupiny AAA AUTO přes 45 milionů návštěv. Žádný jiný způsob výběru ojetého automobilu na webu nyní neroste tak rychle, jako vyhledávání přes chytré mobilní telefony a tablety. V uplynulém roce zaznamenal

AAA AUTO

„Z loňských 45 milionů návštěv na našich webech bylo 1,2 milionu z mobilních telefonů, což znamená v porovnání s rokem 2013 pětapadesátiprocentní nárůst tohoto způsobu vyhledávání. Z tabletů jsme zaznamenali 940 000 návštěv, což je oproti roku 2013 dokonce o 70 % více,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Mobilní aplikaci AAA AUTO, kterou největší středoevropský prodejce ojetých automobilů spustil přesně před rokem, si již stáhlo 70 000 uživatelů chytrých mobilních telefonů s operačními systémy Android a iOS. „Meziměsíční růst počtu stažení je v současné době na úrovni zhruba 10 %,“ uvedla Karolína Topolová. Statistiky a související telefonický průzkum mezi zákazníky ukazují, že si zájemci o koupi vozu stahují aplikaci vždy, když pořízení nového vozu aktuálně řeší. „Zákazníci si často stahují naší aplikaci například v průběhu návštěvy našeho autocentra, aby se seznámili s naší celkovou nabídkou, nebo při výběru vozu u konkurence, aby porovnali ceny, šířku nabídky nebo podmínky financování,“ řekla Karolína Topolová.

Škoda Octavia, Škoda Fabia

Nejvíce rezervovanými vozy přes webové a mobilní formuláře byly vozy Škoda Octavia, Škoda Fabia, Ford Focus, VW Passat. „V porovnání s rokem 2013 se o 50 % zvýšil zájem o Hyundai i30, stejný nárůst je vidět u modelů Renault Traffic a Škoda Yeti. Ještě vyšší počet rezervací zaznamenaly vozy Hyundai i 20, a to 55 % a Fiat Doblo, kde se zájem zvýšil dokonce o 69 %,“ dodala Karolína Topolová.

Rekordní návštěvnost zaznamenala webová stránka vysvětlující změny při převodech ojetin, které od 1. ledna přinesla novela zákona 56/2001 Sb. „Na stránce jsme přinesli podrobné vysvětlení nových podmínek a nabídli ke stažení formuláře plných mocí k převodům vozidel, které od nového roku musejí být opatřeny úředně ověřeným podpisem majitele vozu. Díky tomu naši zákazníci přicházejí připraveni a čekací doba na výkupu ani na prodeji se u nás neprodloužila,“ uzavřela Karolína Topolová.