Velké automobilky houfně reagují na úspěchy automobilky Tesla. V ulicích se objevují billboardy, které se o ní opírají a natáčí se i reklamní spoty, které si do ní nějakým způsobem rýpou a takovou reklamu nyní natočil i Cadillac.

Útoky na Teslu

Jako by se roztrhl pytel s nejrůznějšími billboardy, které se více či méně opírají o společnost Tesla, potažmo jejího šéfa Elona Muska. Audi na svých reklamních plochách ukazuje elektrické SUV E-Tron se sloganem „Musk-Have“, což je poměrně dost odvážné tvrzení, jelikož se na výstavišti v Ženevě představilo pod notně silnou vrstvou maskování.

Svou trochou do mlýna přispěla i Hyundai, která před nějakým časem odhalila svou elektrickou Konu a tento crossover na billboardech doprovází jasné „Your turn, Elon“, „Jsi na řadě Elone“. A právě tyto billboardy se objevily v blízkosti ženevského výstaviště během autosalonu.

Nově i Cadillac

Nejnovějším přírůstkem do této rodinky, zamířené proti společnosti Tesla a Elonu Muskovi je spot od automobilky Cadillac. Jedná se o reklamu na poloautonomní systémy Super Cruise. Řidič modelu CT6 se poměrně velkou rychlostí prožene okolo bílé Tesla Model S, aby pak následně její řidič dal ruce z volantu a založil je do sebe. Tvůrci reklamy pak přidávají komentář, ve kterém se říká, že se jedná o první autonomní systém pro dálnice, který nevyžaduje, aby byly ruce řidiče ve střehu.

S podobnými praktikami se očividně budeme setkávat čím dál tím častěji. Uvidíme, jak se k tomu postaví sama Tesla. Lze však předpokládat, že nebude reagovat nijak, protože samotného Muska nechávají podobné věci chladným. Ba naopak je jedná o reklamu v podstatě zcela zdarma i pro Teslu. Je navíc vidět, že tato společnost leží velkým automobilkám v žaludku