› ŠKODA AUTO otevřela dealerství v městském státě v jihovýchodní Asii
› Česká automobilka nabídne na tamním trhu od května 2018 pět modelových řad značky ŠKODA
› Předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier: „Vstup na singapurský trh je dalším krokem při realizace Strategie ŠKODA 2025“

ŠKODA v Singapuru

Česká automobilka bude od května letošního roku dodávat vozy značky ŠKODA do Singapuru. Dnes otevřela společnost ŠKODA AUTO v tomto městském státě v jihovýchodní Asii svůj showroom. Importérem a obchodním partnerem bude společnost Volkswagen Group Singapore (VGS). ŠKODA AUTO v Singapuru nabídne při vstupu na trh pět modelových řad.

„Ve Strategii ŠKODA 2025 jsme definovali cíl zvýšit celosvětovou přítomnost značky ze 102 na celkem 120 trhů. Vstup na singapurský trh je dalším krokem v důsledné realizaci tohoto plánu,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier.

ŠKODA AUTO na singapurský trh vstoupí s modely RAPID SPACEBACK, OCTAVIA a OCTAVIA RS, SUPERB a také s vozy segmentu SUV KAROQ a KODIAQ. Dnes otevřeli zástupci společností ŠKODA AUTO a Volkswagen Group Singapore (VGS), která bude fungovat jako importér a obchodní partner, v Singapuru dealerství. Na zahájení pozvala společnost ŠKODA AUTO všechny majitele vozů značky ŠKODA v Singapuru. Nové vozy budou zákazníkům dodávány už od května 2018.

Ačkoli vláda tohoto městského státu zavedla limit pro počet registrací nových soukromých vozů, je singapurský automobilový trh považován za odrazový můstek pro vstup na další trhy jihovýchodní Asie.

Další internacionalizace a vstup na nové trhy patří mezi hlavní oblasti Strategie ŠKODA 2025. Další pilíře této strategie tvoří elektromobilita, autonomní řízení a konektivita, digitalizace produktů a procesů i rozšiřování klasické výroby automobilů o nové služby související s mobilitou. Společnost ŠKODA AUTO tak chce růst ve dvou dimenzích: I nadále má růst odbyt vozů, současně ale má růstový kurz získat širokou bázi i v podobě nových digitálních služeb, souvisejících s mobilitou.