ŠKODA je po patnácté oficiálním partnerem Tour de France

› ŠKODA podporuje Tour de France již od roku 2004
› Ředitel závodu Christian Prudhomme využívá vůz ŠKODA SUPERB, vlajkovou loď značky, jako mobilní dispečink
› ŠKODA opět sponzoruje Zelený trikot pro nejlepšího sprintera
› Nová 360 stupňová kampaň „Always there for those who ride“ – soutěž nabízí šanci na exkluzivní VIP-výlet na Tour de France
› Oficiální aplikace ,Tour de France App‘ powered by ŠKODA nabízí zajímavé statistiky, výsledky a napínavé informace ze zákulisí

Tour de France

ŠKODA AUTO poskytne při letošní Tour de France celkem 250 pořadatelských a doprovodných vozů. Společnost podporuje známý francouzský cyklistický závod již od roku 2004 a v tomto roce je to tak již po patnácté, kdy je oficiálním partnerem a také dodavatelem oficiálních vozů.

Během závodu bude logo ŠKODA zdobit také Zelený trikot. Společnost sponzoruje trikot pro nejlepšího sprintera již po čtvrté za sebou. Fanoušci ovšem mohou vozy ŠKODA přímo při závodě nebo doma u televize vídat již mnohem déle. Tradiční česká automobilová značka podporuje Tour od roku 2004, už po patnácté je tedy oficiálním partnerem a také dodavatelem oficiálních vozů. Tento rok vyšle ŠKODA AUTO na Tour de France celkem 250 pořadatelských a doprovodných vozů.

Alain Favey, člen představenstva ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast prodeje a marketingu říká: „Jako automobilce, jejíž začátky sahají až k výrobě jízdních kol, nám na cyklistice velmi záleží. Naše komplexní a viditelné angažmá v tomto sportu posiluje image a povědomí o značce ŠKODA.“

Do flotily vozů, která bude během závodu k dispozici, patří vedle modelu ŠKODA OCTAVIA také oba modely SUV ŠKODA KODIAQ a ŠKODA KAROQ a dále též ŠKODA SUPERB. ŠKODA SUPERB zároveň opět pojede jako nejdůležitější vozidlo celé Tour de France: ředitel závodu bude znovu využívat červenou limuzínu jako mobilní dispečinkové stanoviště. Díky tomu bude Christian Prudhomme neustále informován a podle potřeby bude moci udělovat organizační a bezpečnostní pokyny. Kromě toho je také možné pomocí tlačítka ze zadní řady sedadel otevřít panoramatickou střechu a stát ve druhé řadě sedadel. Ředitel závodu tak bude moci vidět peloton z té nejlepší pozice předtím, než dá pokyn ke startu etapy.

V pořadí 105. ročník cyklistické klasiky začíná 7. července tzv. Grand Départ na ostrově Noirmoutier-en-lle v Atlantiku. Během tří týdnů trvání závodu absolvuje 176 cyklistických profesionálů 21 etap a ujedou při ní celkem 3 351 kilometrů. Členové závodního pelotonu budou muset na své cestě Francií jít při horských etapách na hranici svých možností. Ještě než jezdci dojedou 29. července do cíle na pařížském Champs-Elysées, budou muset překonat Col de la Colombière, Col de la Madeleine a také obávaný výstup na Alpe d’Huez.

Kampaň ,Always there for those who ride‘: vyhrajte VIP-výlet na Tour
Přesně při zahájení cyklistického svátku také začne nová 360 stupňová kampaň ,Always there for those who ride.‘ ŠKODA ji představí na webu „WeLoveCycling.com“ a také na sociálních sítích Facebook, Youtube a Instagram. Na adrese www.welovecycling.com se všichni fanoušci cyklistického sportu budou moci informovat o všem, co se na největším cyklistickém závodě světa děje. Navíc zde mohou vyhrát exkluzivní VIP-výlet na Tour de France.

ŠKODA je také exkluzivním partnerem aplikace „Tour de France App“. Fanouškům cyklistiky nabízí statistiky, výsledky a napínavé příběhy ze zákulisí. Aplikace je dostupná pro systémy Android a iOS.

Historie spjatá s jízdním kolem
Vášeň pro cyklistiku ve společnosti ŠKODA AUTO sahá až k počátku vzniku podniku. Roku 1895 založili Václav Laurin a Václav Klement v Mladé Boleslavi továrnu na výrobu jízdních kol. Již o deset let později vyjel z montážních hal mladé firmy první automobil Voiturette A. V roce 1925 došlo k fúzi společnosti Laurin & Klement s firmou ŠKODA.

Vedle Tour de France a španělského závodu „Vuelta“ podporuje ŠKODA AUTO také další mezinárodní cyklistické závody i různorodé sportovní akce na národní i mezinárodní úrovni. Jízdní kola a příslušné doplňky také patří k nezbytné součásti rozšířené produktové nabídky výrobce automobilů.