Každý se snaží na svém miláčkovi přes zimu udělat co nejvíce změn a tím se připravit na nadcházející sezónu. Někdo to stihne do prvních srazů, jiní se objeví v průběhu roku. Jedním z těch co nasedli do rozjetého rychlíku a hned bodují je i Honza známý jak
A jak to Šmoula přes zimu zašmoulil? Co nás na první pohled zaujme, je barva která byla specielně namíchána pro Schlumpfovo auto. Modrá s 40% metalízou a ice pearls (třpitící effekt) v bezbarvém laku. A co tato barva na karoserii zvýrazňuje? Začneme od předu zamračenou kapotou, která se nejprve objevila v bílé perleti, ale nyní ji už budete vídat jen v modré šmoulí barvě. Lehce rozšířené přední blatníky se zavařenými blinkry. Zajímavou přeměnou prošly dveře. Předních kliky byly nahrazeny klikami z Fiatu Barchetta a zadní kliky byly zavařeny. Nebyly opomenuty ani zadní lehce vytažené lemy a upraveny páté dveře s přesným otvorem na registrační značku.

Šmoula neopomenul ani motorový prostor, ve kterém je již dřívějška motor z Octavie RS. Jak byla zahlazena karoserie, totéž bylo provedeno i s motorovým prostorem. Nejprve byla odstraněna nádobka odstřikovačů, zavařeny všechny nepotřebné otvory a navařeny plechy na clean lock. Veškerá kabeláž v motorovém prostoru prodloužena a schována. Totéž bylo provedeno i s kabeláží světel, která se přemístila do předních blatníků. Veškeré kryty motoru byly dány do barvy auta a baterka byla přemístěna do zavazadlového prostoru. Vše doplňují světle šedé podběhy.

Co dodat závěrem, jen snad to, že i v interiéru nejdeme nějakou tu změnu. Přední a zadní sedačky byly použity černé kožené Recaro z VW Golf A GTi.