Škoda Yeti získala titul “Auto roku 2010 Klubu motoristických novinářů (KMN) v České republice”. Rozhodla o tom nezávislá odborná porota složená z 37 vybraných členů KMN na včerejším gala večeru v Praze, u příležitosti vyhlášení výsledků ankety.
"/Zisk a právo k užívání titulu Auto roku 2010 Klubu motoristických novinářů nás těší i díky tomu, že se nový model Yeti stal historicky prvním SUV, kterému se takto prestižní ocenění dostalo,"/ říká Jan Hurt, vedoucí prodeje značky Škoda pro střední Evropu. /To, se v minulosti nepodařilo žádnému jinému automobilu z kategorie sportovně užitkových vozů, což nás utvrzuje v tom, že jsme se v případě modelu Yeti vydali správnou cestou/. /Naše první české SUV bylo v ČR uvedeno na trh v polovině července letošního roku. K dnešnímu dni, se jen v České republice, pro vůz Škoda Yeti rozhodlo více než 2.400 zákazníků (13.500 celosvětově). Již po třech měsících od uvedení modelu Yeti na trh v ČR, si vůz drží pozici neprodávanějšího automobilu v segmentu SUV. Zisk titulu Auto roku 2010 KMN není jediným oceněním, které nový model Yeti stihl za dobu od uvedení na trh posbírat. V Rakousku a Švýcarsku získala nová Škoda Yeti prestižní ocenění Zlatý volant magazínu Auto Bild. Nejčerstvějším vítězstvím je pak titul Auto Thropy z Německa, za čtenáři nejoblíbenější importovaný terénní vůz", /doplňuje Hurt.

Škoda Yeti zvítězila se ziskem 223 bodů a s přehledem porazila v tvrdé konkurenci vozy Opel Astra (164 bodů), Mercedes Benz třídy E (143 bodů), BMW X1 (136 bodů) a Volkswagen Polo (134 bodů). V prvním kole se ankety zúčastnilo celkem 34 vozů, napříč širokému spektru značek, které byly na český trh uvedeny v období od 21. října 2008 do 31. prosince 2009.

Anketu pořádá každoročně Klub motoristických novinářů s cílem ocenit nejvýznamnější nový automobil na českém trhu. Při posuzování jednotlivých kandidátů se hodnotila např. tato hlediska: celková konstrukce a design, bezpečnost, hospodárnost, jízdní vlastnosti a chování na vozovce, plnění ekologických norem, cena atd. Jedním z kritérií umožňující porovnání vozidel nejrůznějších tříd a kategorií je value for money – hodnota získaná za vynaložené peníze.