› Online: První ze čtyř klipů o designu značky ŠKODA je k dispozici na YouTube
› Pohled do zákulisí: Designéři značky ŠKODA vysvětlují, co je podněcuje, pohání a inspiruje
› Studie ŠKODA VisionS přenáší krystalické tvarosloví do segmentu SUV

ŠKODA Jozef Kabaň

ŠKODA přenáší svůj nový, emocionální designový jazyk do segmentu SUV. Studie vozu kategorie SUV ŠKODA VisionS, která bude mít zanedlouho premiéru na autosalonu v Ženevě, poskytuje výhled na to, jak bude vypadat budoucí velké SUV této značky. V souvislosti s tím teď šéfdesignér značky ŠKODA Jozef Kabaň a jeho tým ve čtyřech videích na Youtube vysvětluje, co je při vývoji designového jazyka značky pohání a inspiruje.

ŠKODA VisionS

Estetika, funkčnost a krystalické efekty – nový designový jazyk značky ŠKODA podtrhuje emocionální charakter značky. Tento designový jazyk byl poprvé představen před dvěma lety, a to v podobě studie VisionC. Do sériové podoby přešel v podobě modelů ŠKODA Fabia a ŠKODA Superb. V podobě studie VisionS, která bude mít svou premiéru na autosalonu v Ženevě, nyní ŠKODA vnáší nové linie i do segmentu SUV.