› Dvě města, 16 mužstev, jeden vítěz: Kanadský tým zvítězil na Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji v Rusku
› Předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier předal ocenění nejužitečnějšímu hráči turnaje
› Světový rekord: ŠKODA podporuje MS IIHF v ledním hokeji jako oficiální hlavní sponzor již 24 let

ŠKODA AUTO

17 dní se zaměřovaly pohledy hokejových fanoušků z celého světa na Rusko. Na 80. ročníku Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji o titul bojovalo celkem 16 mužstev. Kanadský národní tým se v napínavých zápasech proti konkurentům probojoval až do finále a svou úspěšnou sérii korunoval vítězstvím v Ledovém paláci v Moskvě. Po nervy drásajícím finále mezi týmy Finska a Kanady předal předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier cenu pro nejužitečnějšího hráče Finovi Patrikovi Lainemu.hokej-10

ŠKODA v letošním roce podpořila IIHF MS v ledním hokeji již po čtyřiadvacáté za sebou v roli oficiální hlavního sponzora. Automobilka se do Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji zapojila v roce 1992 jako dodavatel oficiálního vozu při mistrovství v Praze a v Bratislavě, od roku 1993 značka každoročně nastupuje na led jako hlavní sponzor každého mistrovství.

ŠKODA poskytla organizátorům k dispozici celkem 45 vozů. V uplynulých 24 letech ujela flotila v rámci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji zhruba šest milionů kilometrů – při jednom mistrovství tedy všechny vozy ujely celkem průměrně 250 000 kilometrů.hokej-08

ŠKODA kromě toho prezentuje svou modelovou paletu i v arénách a v jejich okolí. V bezprostřední blízkosti ledové plochy letos přitahovala pohledy diváků vlajková loď značky – model ŠKODA SUPERB, i ŠKODA OCTAVIA Combi RS. Na stejně čestných místech bylo na stadionech v Moskvě a v Petrohradě na ledových plochách a na mantinelech, stejně jako na dresech a přilbách českého a slovenského národního mužstva umístěno i logo značky ŠKODA.

Jako oficiální hlavní sponzor se ŠKODA vedle dění na ledě postarala i další zábavu: před arénami zřídila ŠKODA fan-zóny o ploše až 450 m2. Tisíce návštěvníků tam denně měly na dosah modely značky ŠKODA nebo se oddávaly napínavým duelům při Air Hockey Challenge nebo box-hokeji. Kdo se prosadil při ŠKODA Virtual Hockey Challenge – virtuální hokejové simulaci na velkých LED-obrazovkách, mohl se těšit ze skvělé ceny, věnované společností ŠKODA AUTO. O rozptýlení a dobrou náladu se navíc postaraly i kvízy, živá moderace, maskot značky ŠKODA a taneční vystoupení ŠKODA Ice Girls. Jedním z vrcholů každého dne šampionátu byla akce ,ŠKODA Fan of the Game‘. V jejím rámci získalo 128 příznivců ledního hokeje před každým zápasem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji zajímavé ceny.
hokej-09
Servis fanouškům nabídla ŠKODA také v podobě 132 000 vlajek a 105 000 přileb, s nimiž mohli příznivci fandit svým favoritům. V Moskvě měli návštěvníci zápasů Mistrovství světa IIHF možnost se vyfotografovat ve ŠKODA fotoboxu před zajímavým pozadím a získat tak suvenýr v podobě personalizované fotografie.

ŠKODA je navíc také exkluzivním partnerem mobilní aplikace „2016 IIHF App“, která v letošním roce nabídla funkci ,HOCKEY CARDS‘. Více než 43 000 fanoušků využilo aplikaci k tomu, aby vybrali svůj oblíbený tým a oblíbeného hráče, vyfotografovali se a fotografii poté sdíleli. Kromě toho byly na stánkách skoda-hockey.com zveřejňovány aktuální informace o dění v Moskvě a Petrohradu – webovou stránku během MS IIHF navštívilo celkem 40 000 uživatelů. Velký ohlas měla také online-kampaň na sociálních sítích: s „hashtagem“ #itsmygame (#хоккейвкаждом) bylo umístěno více než 1100 fotografií a 150 videí.hokej-11