› Během fáze vývoje absolvoval ŠKODA KODIAQ extrémní zkušební procedury
› Exkluzivní pohled do rozsáhlého testovacího programu nového SUV značky ŠKODA
› ŠKODA Storyboard je ústřední platformou pro tiskové zprávy, reportáže, portréty, videa, fotografie a infografiky

ŠKODA KODIAQ

Třeskutý mráz daleko na severu, palčivé horko na jihu a extrémní namáhání ve zkušebních stanicích. Před svou světovou premiérou, která se těšila značné pozornosti, zvládl vůz ŠKODA KODIAQ navýsost náročný testovací program. Výsledek zní, že nové SUV tradiční české značky je i stran kvality a spolehlivosti etalonem ve svém segmentu. Online platforma ŠKODA Storyboard nyní umožňuje exkluzivně nahlédnout do fáze vývoje a rozsáhlých testů, které s vozem ŠKODA KODIAQ prováděl tým kolem vedoucího projektu celého vozu Jiřího Dytrycha.

Značka ŠKODA podrobila prototypy a předsériové modely nového vozu ŠKODA KODIAQ po celém světě intenzivnímu testovacímu programu, který zahrnoval kupříkladu extrémní klimatické podmínky stejně jako dlouhé trasy na špatných cestách. Výsledek zpřísněného vývojového maratonu je jednoznačný: nové SUV tradiční české značky splňuje ambiciózní kvalitativní standardy, kterých musejí dosahovat všechny modely značky ŠKODA.

Dříve než začne sériová výroba, prodělávají prototypy různé zkouškové scénáře – od virtuálního vývoje přes klimatickou zkušební stanici s teplotami od mínus 40 do plus 90 stupňů Celsia, reálné zkušební jízdy za slunečního svitu, deště a sněžení až po takzvanou dynamickou zkušebnu a funkční testy.

Nová platforma značky ŠKODA v sobě spojuje informace a zprávy s emocionálními zprávami a příběhy, specifickými pro jednotlivé cílové skupiny. Nabídka dále zahrnuje také videa, fotogalerie, soubory ke stažení a další odkazy a spojuje jednotlivé profily značky ŠKODA na sociálních médiích. Obsah je prezentován v moderním a uživatelsky přívětivém designu. Stránku lze zobrazit ve všech koncových zařízeních – od stolního počítače přes tablet až po chytrý telefon. Celý obsah ŠKODA Storyboardu je uvolněn pro další využití v médiích. Platforma se tak současně zaměřuje na novináře a osoby, ovlivňující veřejné mínění, stejně jako na zákazníky a fanoušky značky ŠKODA.