Jako známé osobnosti se vám může stát, že dostanete pozvání na účinkování v televizní reklamě. To je povětšinou spojeno s velice příjemným honorářem, ovšem je dobré si číst scénář reklamy, protože někde se jedná o naprosto stupidní záležitost.

Své o tom ví i někteří z pilotů F1, kteří se k reklamě dostaly a výsledek nebyl tím nejlepším co v životě dokázali. Například reklamní spot s Nigelem Mansellem, který se stal šampionem v sézóně 1992 natočil reklamu pro Canon, tedy hlavního sponzora Wiliemsu, pro který v té době Mansell jezdil. Především jahůdka na konci je k sežrání!

Reklamnímu propadáku se nevyhnul ani Kimi Räikkönen, který během svého působení u Lotusu natočil reklamu na šampon na vlasy. Posláním této reklamy bylo, že každý detail formule musí být perfektní i jezdcův účes. No reklama očividně perfektní být nemusí.

Jak nejlépe nabídnout mléko zákazníkovi a co třeba v podání Marka Webbera, který okolo krabic s mlékem bude jezdit v motokáře? Mark si tady buď nepřečetl, co podepisuje, nebo odměna musela být přímo pohádková, protože takovou blbost jsme dlouho neviděli!

Další reklama je docela v pohodě, pokud by se však neděly události po jejím odvysílání. Vypráví totiž o Lewisi Hamiltonovi a Fernandu Alonsovi, kteří se navzájem předhánějí, kde se jen dá. Reklama je hravá a zábavná, ovšem ke konci sezóny během které byla vysílána se konflikt mezi těmito jezdi skutečně vyostřil natolik, že titulu nedosáhl ani jeden z nich a vítězem se stal náš šampónový mág Kimi Räikkönen. Možná si měli pánové dávat větší pozor na své účesy než na své ego.