Automobilky a nadcházející Super Bowl


Vysílání Super Bowlu je vůbec tou nejsledovanější událostí napříč celými Státy. I proto se společnosti předhánějí, aby měli v komerčních pauzách svou reklamu, která bývá většinou velmi vtipná, ale také nechutně drahá.

Letošní finále NFL proti sobě postaví New England Patriots a Philadelphia Eagles a odehraje se zítra v brzkých ranních hodinách. Rozpoutá se tak extrémně vyhrocená a zároveň extrémně komerční událost, kterého budou chtít být součástí i největší světové automobilky, které si pro tuto událost nachystaly speciální reklamní spoty.

Například Hyundai propaguje svůj zcela nový crossover Kona s rozhodčím, který dětem rozdává červené karty jednu za druhou. Celý vtip tkví v tom, že děti nehrají americký fotbal, ale ten náš klasický, kterému za mořem říkají soccer. Kia se zase rozhodla vrátit v čase spolu se Stevenem Tylerem, frontmanem kapely Aerosmith.

Lexus zase spojil síly se studiem Marvel se kterým vytvořili spot na LS 500 nové generace a zároveň na nový akčňák Black Panther, který bude mít premiéru 16. Února. Mercedes zase chystá soutěž o černé kupé AMG C43, kterou nazval Last Fan Standing, tedy velice pěknou slovní hříčkou.

Toyota se rozhodla zabrnkat na emoce a odvysílá rychlý životní příběh osminásobné paralympijské šampionky v alpském lyžování. Automobilka je totiž i sponzorem Olympijských her v Jižní Korei a tak chce upozornit i na tuto událost.

No a posledním spotem je ten od poskytovatele internetových stránek Squarespac, ve kterém účinkuje Keanu Reeves. Tento milovník motorek sedí za řídítky KRTG-1 své vlastní společnosti Arch Motorcycles, se kterou peláší po poušti. Zde narazí sám na sebe v roli Boha, kterého se ptá, jestli si má pro společnost založit u tohoto providera internetové stránky.