Situace je vážná a nelze jí podceňovat! I tak reagují někteří zaměstnanci na zhoršující se kvalitu tolik oblíbeného currywurstu v kantýnách Volkswagen.

Není currywurst jako currywurst

Volkswagen se proslavil jak výrobou automobilů, tak také svou produkcí vepřových párečků, kterých dokonce vyrábí více než automobilů. Vyrábí je především proto, aby nasytil své zaměstnance, kdy je podává ve svých zaměstnaneckých kantýnách v podobě tolik oblíbeného currywurstu. Jenže s touto pochoutkou jsou nyní jen problémy. Rozhýčkaní zaměstnanci si totiž začínají stěžovat, že jídlo nechutná tak jako dříve a to jim vadí. Na světě je tak nová kauza zvaná kečupgate.

Milovníci této pochoutky, která se skládá z párků, kečupu a kari si všimli, že jídlo již nepálí v žaludku, ale štípe je už na jazyku, což jim kazí požitek z tohoto pokrmu. Důvodem je změna dodavatele kečupu v německých továrnách Volkswagenu. Zatímco vepřové párečky si společnost vyrábí stále sama, kečup je objednáván od externí firmy. Tou byla až doposud společnost Mondelez, jenže ta ukončila svou činnost a Volkswagen si tak musel hledat jiného dodavatele. Volba tak padla na společnost Develey, a ukázala se být trochu nešťastnou.

Problémy přetrvávají

Původní receptůra kečupu nebyla přesně známá, respektive tajná a tak musel nový dodavatel namíchat kečup znovu, tak aby chutnal jako ten předešlý. Přitom se však Develey rozhodl pro zdravější mix, menším podílem cukru a také tuku. Naopak přidáno bylo více rajčatové pasty. A právě tyto změny podle zaměstnanců chuť currywurstu výrazně ovlivňují.

Společnost tak nyní začala pracovat na nápravě a další várku upravuje. Jenže to není vůbec jednoduché, protože není chilli jako chilli a ani rajčata nechutnají všechna stejně. Problémy s kečupem tak prozatím pokračují. Což pociťují nejen zaměstnanci, ale také zákazníci, kteří si mohou VW párky zakoupit na různých akcích společnosti.