Podle čeho vybírá Bugati majitele svých nových exklusivních modelů?

Být nechutně bohatý přináší také tu zodpovědnost, mít v garáži alespoň jeden automobil, který je neskutečně drahý, nikdo jiný jej nemá a pokud možno v něm vůbec nejezdit. Například limitovanou edici Bugatti.

Unikátní Bugatti

Dostat se však k takovému vozu není nic jednoduchého. Prakticky každé Bugatti je stavěno na zakázku a rozhodně je jeho tvorbě věnována obrovská péče, snad největší ze všech vyráběných vozů, které Volkswagen Group vyprodukuje, Podle šéfa této automobilky nyní plánuje automobilka vytvořit ještě více speciální edici a ještě více unikátních vozů, které vzniknout třeba i jen v jediném kuse. Jako například La Voiture Noire, který byl vytvořen k výročí 110 let automobilky coby jediný exemplář na světě a stal se okamžitě vůbec nejdražším vozem planety.

Pokud i vy nevíte co s penězi, a říkáte si, že by se takový automobil ve vaší garáži náramně vyjímal, máte smůlu, svého majitele tento model již má, i když není jasné koho. Jak se ale automobilka rozhoduje, komu vlastně takový vůz prodá?

Koho vybrat?

Nejdříve si vytvoří kompletní projekt vozu a naplánuje jeho představení na nějakém autosalonu. Poté si vezme seznam svých zákazníků od těch nejlepších, tedy počtu vozů a finančních částek jaké za ně utratily a od toho prvního začne oslovovat s tím, že chystá novou unikátní verzi a představí jí na příštím autosalonu.

Zákazník pak většinou okamžitě ví, zda má zájem či nikoliv. Když ne, nabídka přechází na dalšího v pořadí. Pokud se tedy chcete dostat na první příčky pořadníku, začněte pořádně nakupovat.