McLaren se již oficiálně připravuje na příchod nového zástupce své rodiny Ultimate Series. Zároveň nabídl i první snímek tohoto dvoumístného speedsteru, který je určen především na běžné silnice.

Auto pro pohodu

McLaren potvrdil doposud neoficiální zprávy o tom, že přichází nepojmenovaný model bez čelního skla, bočních oken a střechy. Ten by se měl stát novým zástupcem řady Ultimate Searies a v nabídce značky se usadí na samotném vrcholu po boku modelů Senna a Speedtail.

Zatímco Senna byl navržen jako okruhový speciál na běžné silnice a Speedtail určen pro překonávání extrémních rychlostí, připravovaná novinka by měla nabízet ryzejší požitek z řízení na jakékoliv silnici. Zároveň bude rozvíjet současný designový styl značky a bude působit elegantnějším dojmem než ryze funkční Senna.

Interiér se ponese ve stejném stylu jako exteriér a vstupovat se do něj bude prostřednictvím úzkých dveří s tradičním otevíráním ve stylu značky McLaren. Designový kontrast má dávat jasně najevo, že novinka je určená především pro radost z jízdy na běžných silnicích, než k lámání okruhových rekordů. I tak ale nabídne vysoký výkon, agilní ovládání a vysokou míru zpětné vazby. Radost z jízdy by měla navíc umocnit i nízká hmotnost, o které automobilka tvrdí, že díky využití uhlíkových vláken by měla nabídnout tu vůbec nejnižší hmotnost v historii jejích modelů pro běžné silnice.

Kupředu bude novinku hnát vidlicový osmiválec s dvojicí turbodmychadel, který k sobě nepotřebuje žádnou hybridní výpomoc. Výkon automobilka prozatím neuvedla, ale hovoří se o 537 kW až 589 kW. Novinka vznikne v limitované edici 399 kusů. Cenově by se měla pohybovat mezi modely Senna s cenovkou 750 tisíc britských liber, tedy přibližně 21,3 milionu korun a Speedtail s cenovkou 2,1 milionu liber, tedy 60 milionů korun.