Někteří ze současných zájemců stále čeká na to, až mu dodají své vozy, Ferrari nadále představuje stále více novinek. A i přesto, že se tato strategie zdá podivnou, zdá se, že Ferrari má vše velmi dobře promyšlené.

Exklusivní Ferrari

Jak se totiž zdá, automobilka plánuje zkracovat životní cyklus svých modelů, čímž chce uspokojit své zákazníky a přilákat nové. Nečekejte však, že by značka urychlovala či navyšovala výrobu, aby uspokojila poptávku.

Naopak. Automobilka nadále plánuje vyrábět méně vozů, než po kolika je poptávka. A nemá ani nejmenší problém nechat zákazníky na novinky dlouhou dobu čekat. Ferrari naznačilo tuto strategii během události na které představilo model F8 Tributo Spider a 812 GTS. 3éf marketingu naznačil, že nová strategie potěší akcionáře a nijak nepoškodí exklusivitu značky.

„Ferrari se zaměřuje na exkluzivitu, což nás někdy nutí nechat zákazníka na auto čekat – a snít o něm,“ měl uvést Galliera. Po doručení si ho pak ale prý „více si užijí,“ dodal. „Poslední čtvrtletí (2018) bylo jedním z nejzdravějších období společnosti, a to s velmi zdravým čekacím listem, skoro až příliš zdravým.“ Nakonec pak Galliera nezapomněl zmínit citát samotného Enza Ferrari, kterého se automobilka drží dodnes „Ferrari vyrobí vždy o jedno auto méně, než jaká je na trhu poptávka.“

Akcionáři i zákazníci budou mít zajisté radost z nově připravovaného segmentu, kterým nebude žádný jiné než SUV. Právě do něj chce Ferrari vstoupit se svým modelem Purosangue, které budou prvním vozem kategorie SUV v historii automobilky.