› Kompaktní SUV se širokou kapotou, robustní, pro vozy značky ŠKODA typickou maskou a výrazným designem zádě
› Premiéra studie VISION IN proběhne na autosalonu Auto Expo 2020, který se koná od 5. do 12. února 2020 v Dillí
› ŠKODA AUTO řídí aktivity značek koncernu Volkswagen v Indii

ŠKODA VISION IN

Robustní, výrazná, osobitá: dvě designové skici nabízí první pohled na extrovertně pojatý exteriér nové studie ŠKODA VISION IN. Koncept dlouhý zhruba 4,26 metru je předzvěstí kompaktního SUV, určeného speciálně pro indický trh, jehož produkce se rozběhne ještě v průběhu roku 2020. ŠKODA VISION IN se poprvé představí veřejnosti na autosalonu Auto Expo 2020 v Dillí (5. až 12. února).

První designová skica exteriéru ukazuje dynamickou příď robustně působící koncepční studie vozu kategorie SUV. Celkový vzhled charakterizuje, vedle široké kapoty, i pro vozy značky ŠKODA typická, velká maska chladiče s masivními žebry. Velice nízké dvoudílné přední světlomety navazují přímo na masku. Pod nimi se nachází masivní přední nárazník s velkými bočními otvory pro vstup vzduchu a nápadným hliníkovým spojlerem.

Na druhé skice je vidět jasně strukturovaná, výrazná záď s ostře řezanými, trojrozměrnými sdruženými světly, zadní odrazky spojuje horizontální světelný pás. Uprostřed zádě je podsvícený nápis ŠKODA. V zadním nárazníku je pak integrován hliníkový difuzor.

V rámci projektu INDIA 2.0 společnost ŠKODA AUTO řídí aktivity značek koncernu Volkswagen na indickém subkontinentu. Česká automobilka se při vývoji vozu zaměřila na modulární platformu MQB‑A0‑IN, určenou pro indický trh a jeho zákazníky. Na bázi modulární platformy vznikne hned několik modelů značek ŠKODA a Volkswagen. Nová lokalizovaná subkompaktní platforma se prvního využití dočká právě ve studii ŠKODA VISION IN.