Studie ŠKODA VISION IN

› V rámci projektu INDIA 2.0 zodpovídá společnost ŠKODA AUTO za aktivity koncernu Volkswagen na indickém trhu
› Premiéru na indickém trhu slaví také ŠKODA KAROQ nebo modernizovaný vůz SUPERB
› ŠKODA AUTO DigiLab India bude vyvíjet řešení v oblasti mobility vytvořené na míru indickým zákazníkům

ŠKODA VISION IN

Studie, která je jako vůbec první model postavena na modulární platformě MQB-A0-IN speciálně upravené pro indický trh, nabízí konkrétní pohled na nové, kompaktní, rodinné SUV (na indickém trhu odpovídá střední třídě). Od června 2018 zodpovídá ŠKODA AUTO v rámci projektu INDIA 2.0 za modelovou ofenzívu koncernu Volkswagen na indickém trhu. Důležitým milníkem projektu bylo v říjnu 2019 sloučení tří společností koncernu Volkswagen Group India, zabývajících se výrobou a prodejem osobních vozů, do nově vzniklé společnosti s názvem ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited (SAVWIPL). Spojení firem umožní koordinované, rychlejší rozhodování, a zároveň i efektivnější využití stávajících synergií.

Studií VISION IN vylepšila automobilka vzhled, typický pro značku ŠKODA. Studie představená v Dillí nabízí konkrétní pohled na designový jazyk nového, kompaktního, rodinného vozu. Česká automobilka bude pokračovat ve své SUV ofenzívě i na rychle se rozvíjejícím indickém trhu, a to sériovou verzí studie VISION IN, která bude uvedena na trh začátkem roku 2021. Základem vozu je poprvé nová, lokalizovaná modulární platforma MQB-A0-IN. Studie VISION IN kombinuje optimální prostor s vysokou variabilitou a nejmodernějšími technologiemi. Délka studie VISION IN činí 4 256 mm. Rozvor činí 2 671 mm. Studii VISION IN pohání benzinový motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k).

Díky protáhlým liniím a dlouhému rozvoru vypadá tato studie kompaktního SUV na první pohled větší. Výrazný, robustní vzhled studie ŠKODA VISION IN dokresluje také velká kapota motoru a 19palcová kola z lehké slitiny.

Osvětlené krystalické prvky na LED předních světlometech, zadních světlech, masce chladiče a výrazné světelné liště na zádi dávají najevo, že studie VISION IN jednoznačně patří mezi vozy SUV značky ŠKODA. Atraktivní metalická oranžová barva karoserie vyzařuje radost ze života a kreativitu.