Jeep hledá nápady na to nejlepší překvapení pro své příští zákazníky

Tesla hledá mezi fanoušky inspiraci pro svůj příští elektromobil, Jeep si mezi ně zašel pro radu, jaké překvapení by měl ukrýt do svého dalšího modelu. Fanoušci proto mají možnost navrhnout ten nejlepší Easter Egg.

Hledání skrytých tajemství

Toto anglické slůvko znamená v překladu velikonoční vajíčko a jedná se o označení skrytou, či nijak nedokumentovanou vlastnost, funkci či jiný prvek, které daný produkt ukrývá. Specialistou je v tomto ohledu právě Tesla, ovšem i Jeep má pro tyto hrátky se zákazníkem velkou slabost.

Například současná generace Wrangleru je takovýchto překvapení doslova plná. V interiéru se například ukrývá řada odkazů na legendární Willys. Ty najdeme na litých kolech, čelním skle i u voliče převodovky.

Dalších zájímavosti nabízí model Renegade. Ten pod víčkem palivové nádrže ukrývá pavouka, který slovy Ciao Baby zdraví každého, kdo chce natankovat. Na zadním skle je silueta sněžného muže, zadní světla mají tvar kanystrů a guma v odkládacích prostorech má design mapy.

A těchto milých detailů se Jeep jen tak vzdát nechce. Nyní navíc umožnil všem, aby navrhly ty své. Návrhy budou následně posouzeny porotou složenou z představitelů automobilky i designérů. Záležet jim bude především na akčnosti myšlenky, originalitě, originalitě a pochopitelnosti. Zkrátka na tom, zda takový easter egg odpovídá duchu automobilky a je hoden tohoto být zařazen mezi ostatní.

Navíc Jeep nechce nic zadarmo. Jedná se totiž o soutěž, jejíž vítěz si odnese cenu v podobě Jeepu vlastního výběru v hodnotě maximálně 50 tisíc dolarů. Bohužel se soutěže mohou zúčastnit pouze obyvatelé USA starší 18 let.

„S téměř osmdesátiletou historií, plnou nezapomenutelných zážitků minulých i současných, se domníváme, že myšlenky předložené naší komunitou budou takové, jaké dokáže pouze Jeep a jeho majitelé, fanoušci a následovníci jedinečně vyprávět,“ uvedl v tiskové zprávě Christian Meunier, Jeep Global President.