Hyundai by měla v příštích třech letech představit minimálně tři zajímavé elektrické modely. Ani jeden z nich však neponese její klasické logo. Na místo toho budou nést logo zcela nové, patřící značce Ioniq, pod kterou chce Hyundai nyní exkluzivní elektromobily prodávat.

V roce 2015 Hyundai představila značku Genesis, pod kterou prodává ty nejzajímavější vozy z produkce Hyundai a propůjčuje jim ještě osobitějších charakter. A rozhodnutí to nebylo vůbec chybné, jelikož si Genesis, například na americkém trhu, stojí velice obstojně.

Inovativní modely

Po pěti letech Hyundai následuje své předchozí kroky a opět zakládá zcela novou značku. Ty ponese jméno Ioniq, který je všem dobře znám z již populární řady elektrických a hybridních modelů. Ovšem nyní se tento nápis nebude objevovat na víku kufru, ale přesune se na přední masku.

Během oznamování své nové značky Hyundai uspořádala speciální světelnou show na London Eye a v rámci příležitosti hned také oznámila tři nové modely, které budou pod značkou produkovány. První z nich ponese název Ioniq 5. Bude se jednat o elektrický crossover vycházející z konceptu Hyundai 45, který by měl být dostupný již během příštího roku.

Pak je tu Ioniq 6, vycházející z nenápadně navrženého konceptu Prophecy. Ten byl představen v prvním čtvrtletí letošního roku a měl by být k dispozici v roce 2022. A pak je tu největší zástupce nového tria, kterým je SUV Ioniq 7. Ten by se měl představit v roce 2024 a jasně potvrzuje strategii Ioniqu prezentovat pod sudými číslicemi sedany a pod lichými SUV. Lze se tedy dovtípit, co nabídne Ioiniq 8.

Pro tyto nové vozy byla také vyvinuta zcela nová platforma nabízející rychlé nabíjení a bohatý dojezd. Vnitřní prostor by měl nabídnout co možná nejvíce prostoru, pohodlí a také chytrých řešení. Pod svou novou značkou chce Hyundai prodávat 560 tisíc elektrických vozů ročně, což jí má pomoci stát se do roku 2025 třetím největším výrobcem ekologických vozů na světě.

Pro elektromobily byla také nově vyvinuta architektura, která by měla umožňovat velmi rychlé nabíjení a nevídanou dojezdovou vzdálenost. Zároveň by díky měly být vozy uvnitř co možná nejprostornější a nabízet maximální luxus. Cílem Hyundai je prodávat 560 tisíc elektromobilů ročně, což by z ní dělalo třetího největšího producenta elektromobilů na světě. Tento odvážný plán chce přitom realizovat již do roku 2025.