Tesla by velmi ráda splnila svůj roční cíl dodaných automobilů a proto se rozhodla, že na to půjde od lesa. K Cybertrucku proto začala nabízet další modely.

Kde vzít nové zákazníky?

Tesla slaví obrovský úspěšný rok a hodnota jejích akcií nyní dosahuje k téměř 600 dolarům za kus. Aby si však Tesla svou hodnotu udržela, musí vykazovat prodejní úspěchy a každý rok překonávat své roční prodeje.

Stalo se již tradicí, že se před koncem každého roku Tesla snaží své prodeje co nejvíce navýšit. Tento rok má za cíl dodat půl milionu automobilů, což nebude vůbec jednoduché, jelikož před začátkem posledního čtvrtletí zbývalo doručit ještě 180 tisíc automobilů.

To je pro představu o 40 tisíc vozidel více, než kolik Tesla doručila v průběhu třetího čtvrtletí. Jenže se nabízí otázka, jak toho chce Tesla dosáhnout? Tesla se pustila do pátrání po případných nových zákaznících a narazila na početnou skupinu předplatitelů svého chystaného pick-upu Cybertruck.

Všem 650 tisícům držitelů předplatného proto rozeslala e-mail, ve kterým je informuje že pr ní verze Cybertrucku v konfiguraci se dvěma elektromotory dorazí k prvním zákazníkům až v roce 2022. Na verzi s jedním motorem si pak bude nutné počkat do roku 2023.

Proto se Tesla na období 24 až 36 měsíců nabídnout možnost operativního leasingu některého z aktuálních modelů S, 3, X a Y. Ti zákazníci, kteří si vůz zarezervují v Kalifornii navíc mohou získat slevu 1 500 dolarů v rámci programu California Clean Fuel Reward.

Těžké odhadovat, kolik zájemců o nový Cybertruck již doma parkuje některý z modelů Elona Muska, ovšem pokud by se Tesle podařilo přemluvit jen 5 % zákazníků ze všech držitelů předobjednávky na futuristický pick-up, znamenalo by to nárůst dodávek vozů Tesla o 30 tisíc kusů. A to se počítá.