Pomalu ale jistě se blíží největší americký sportovní svátek jménem Superbowl. Fanoušci se mohou těšit na napjatý zápas, ale také na množství reklam, které jsou snad jedinými reklamami, na které se kdy člověk může těšit.

Dejte šanci elektromobilitě

Během letošního Superbowlu nebude chybět ani reklama GM, které vsadilo na celebritu, jak je u automobilek dobrým zvykem. Konkrétně na Willa Ferrella, který bude propagovat elektromobilitu a také se trefovat do Norska.

Hned několik reklam, které GM natočilo by se měly stát součástí kampaně Evrybody In, která má za cíl popularizovat elektromobilitu napříč masami. Důvod je zcela jednoduchý. GM totiž chystá do budoucna výraznou ofenzivu elektrických modelů, v rámci které by během pěti let mělo přijít až 30 nových elektromobilů. K nim se přidají také nové platformy vyvinuté výhradně pro elektromobily a zároveň iniciativy na poli vodíkových technologií.

GM se chce postupem času přeorientovat vyloženě na čistou elektrickou energii a dát vale spalovacím motorům. Důvodem je i její závazek stát se do roku 2040 uhlíkově neutrální společností. Své produkované emise chce plně kompenzovat například investováním do nejrůznějších zelených projetů.

Vraťme se však zpět k Willu Ferrellovi, který se v nových reklamách bude trefovat do Norska. Důvod je prozatím nejasný, je ale jisté, že to bude mít co společného s faktem, že Norové jsou vzornými uživateli elektromobilů a jejich prodej zde v minulém roce vůbec poprvé v historii na jakémkoliv trhu překonal klasické konvenční vozy.