Automobilky patří mezi nejčastější klienty, kteří chtějí, aby se jejich reklama objevila v reklamě během sportovní události roku v USA jménem Super Bowl. V letošním roce nechyběl ani Cadillac, který dal zavzpomínat na legendární film Tima Burtona Střihoruký Edward.

Edward a jeho vůz

Cadillac ve své nové reklamě představuje svou elektrickou novinku jménem LYRIQ a jak už tomu bývá, k jeho prezentaci přizval celebrity. Konkrétně Timothée Chalameta a k němu přidal hereckou legendu Winonu Ryder, která se objevila i v původním filmu Střihoruký Edward, kde hrála Edwardovu lásku.

V tomto případě si ovšem zahrála Edwardovu matku ztrápenou sužováním svého syna, který kvůli svým ostrým rukám nemůže najít v životě štěstí. V podstatě na co sáhne, to pokazí. Nemůže si najít práci, nedaří se mu mezi přáteli a obtížná je pro něj i doprava autobusem.

Na to reaguje jeho matka reaguje koupí nového vozu s technologií autonomního řízení. A světe div se, jedná se právě o Cadillac vybavený funkcí Super Cruise. Edwardovi stačí ve voze stisknout jediné tlačítko a může jet kamkoliv se mu zlíbí.

Nový Cadillas je velmi atraktivní a futuristicky vyhlížející vůz plné LED podsvícení. Zajímavý je také co se technických vlastností týče. Uvnitř najdeme LED displej s úhlopříčkou 33 palců, tedy displej skutečně velký.

Autonomní technologii však Cadillac nechce nabízet pouze ve svých elektrických modelech. Funkce Super Cruise bude dostupné také v konvenčních modelech Escalade, CT4 a CT5.