› ŠKODA AUTO otevřela ve Spojených arabských emirátech svůj největší showroom na světě
› Jedná se o celosvětově největší showroom značky ŠKODA
› Portfolio značky ŠKODA ve Spojených arabských emirátech aktuálně zahrnuje šest modelových řad

ŠKODA AUTO v Dubaji

ŠKODA AUTO pokračuje ve své internacionalizaci: Ve Spojených arabských emirátech automobilka nyní otevřela nové prodejní zastoupení v Dubaji. Na ploše 1 200 metrů čtverečních nabízí místo pro 40 vystavených vozů, jedná se tak o největší showroom české automobilky na světě. Portfolio modelů značky ŠKODA ve Spojených arabských emirátech nyní zahrnuje šest modelů, mezi které patří také všechny tři modelové řady SUV – KAMIQ, KAROQ a KODIAQ.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu, podtrhuje: „Jedním z hlavních prvků programu budoucnosti „NEXT LEVEL ŠKODA“ je důsledná podpora internacionalizace naší automobilky. Cíleně vstupujeme na nové trhy, abychom mohli i nadále ziskově růst. Otevřením celosvětově největšího showroomu pro vozy ŠKODA o rozloze 1 200 metrů čtverečních v Dubaji podtrhujeme úspěšný globální rozvoj značky. S rozšiřováním přítomnosti ve Spojených arabských emirátech upevňujeme a posilujeme naši pozici.“

Celosvětově největší showroom značky ŠKODA v Dubaji nabízí na ploše 1 200 metrů čtverečních místo pro 40 vozů. Aby zákazníkům poskytovala optimální poradenské služby, sází automobilka vedle osobního přístupu zaměstnanců také na nejmodernější digitální technologie.

Česká automobilka je zde zastoupena prodejním partnerem, firmou Ali & Sons, se kterým spolupracuje už od roku 2010. Zákazníci mají nyní možnost navštívit celkem tři showroomy, kromě nové prodejny v Dubaji i jeden v Abú Zabí a jeden také v Al Ain.

Modely SCALA a KAMIQ vstoupily na trh ve Spojených arabských emirátech na konci roku 2020, v prvním čtvrtletí letošního roku nabídku vedle modelu KAROQ rozšířila i čtvrtá generace modelu OCTAVIA. Nabídku doplňuje velké SUV KODIAQ a model ŠKODA SUPERB. Značka ŠKODA zde nyní nabízí celkem šest modelových řad, aby tak uspokojila potřeby všech zákazníků.

Pohled na vývoj značky na tamním trhu dokazuje, že s pro vozy značky ŠKODA typickou velkorysou nabídkou prostoru, moderním designem a řadou Simply Clever prvků, automobilka vystihla vkus svých zákazníků v Perském zálivu: V roce 2020 zvýšila ŠKODA AUTO dodávky zákazníkům ve Spojených arabských emirátech o 35 %.