Ford Mustang momentálně boduje jak to jen jde. S 15,1 procentním podílem na globálním trhu sportovních vozů se mu daří již podruhé za sebou bodovat na žebříčku nejprodávanějších sportovních vozu, kde si drží první příčku a již po šesté v řadě se drží na první místě i co se nejprodávanějších sportovních kupé týče.

Ok boomer

Ford vymýšlí se svou legendou nejrůznějších zajímavosti, jako například zahájení prodejů tohoto vozu na Antarktidě, kde chtěl také založit místní fanklub. To se nakonec nepovedlo, a vše zůstalo jen u vizí. Nicméně to jasně dokazuje, že Ford se v případě Mustangu nebojí ničeho, jen aby oslovil zákazníka. Ten se totiž již delší dobu nečekaně mění.

Současná generace Mustangů totiž přitahuje stále starší kupce, což je již dlouhotrvající trend, který trvá nejméně 10 let. Průměrný kupec sportovního vozu ve skutečnosti stárne, čehož si je Ford vědom.

„Demografické údaje jsou, a ano, stárnou,” nechal se slyšet Ford Mustang Jim Owens. Ford Mustang pro člověka představuje určitou životní etapu. Je atraktivní i pro mladé řidiče, to bezesporu, nicméně ti starší výrazně převládají.

Mustang je totiž otázkou životních etap. V nich se vytváří a zase zaniká prostor pro praktičnost a nepraktičnost. A Mustang perfektně zapadá do doby, kdy si člověk může dovolit nepraktický automobil. Tato doba nastává v mládí a pak ve stáří, kdy jsou k dispozici větší finanční prostředky a proto po takovém voze spíše sáhne starší člověk.