McLaren odhalil očekávaný model 765LT Spider, který je nejrychlejším kabrioletem, jaký kdy vyrobil. Nova kapotáž vychází z verze Coupe, vlajkové lodi Super Series firmy Woking, a sdílí výkon 754 koní a 590 lb ft McLaren o objemu 4,0 litru twin-turbo V8 poháněného sedmistupňovou sekvenční převodovkou. Stejně jako u vyprodaného kupé bude i 765LT Spider omezen na 765 kusů.

765LT Spider je lehčí, ostřejší a více zaměřená verze konvertibilní verze 720S. Díky zatahovací pevné střeše – kterou lze zvednout nebo spustit za 11 sekund při rychlosti až 31 km / h – je o 49 kg těžší než Coupe, ale při 1388 kg je stále o 80 kg lehčí než 720S Spider. Stejně jako u všech modelů McLaren LT, nové auto široce využívá uhlíkové vlákno ke snížení hmotnosti, kde je to možné. Firma tvrdí, že 765LT Spider je schopen zrychlení 0-100 km/h za 2,8 sekundy, což se shoduje s verzí kupé.

Jednodílná střecha kabrioletu je vybavena rámem z uhlíkových vláken s vestavěným pěnovým jádrem snižujícím hluk, o kterém McLaren tvrdí, že po zavření vytvoří plný karbonový plášť. Výsledný nedostatek centrálního těsnění umožnil firmě zlepšit světlou výšku a rozšířit střešní panel, což umožnilo posunutí A sloupků dále dopředu. Skládací systém je poháněn osmi elektromotory a McLaren tvrdí, že cestující při používání zažijí zvuk ne více než 60 dB. Zadní okno je sklopeno samostatným motorem, který umožňuje jeho sklopení nezávisle na střeše, což uživatelům umožňuje slyšet tón výfukového systému quad titan.

765LT Spider je vybaven stejnou aerodynamickou karoserií z uhlíkových vláken jako verze Coupe, včetně předního rozdělovače a nárazníku, spodních lopatek dveří a bočních prahů a zaobleného zadního nárazníku. Kabriolet přecvičuje aktivní zadní křídlo „Longtail“, přestože toto bylo z modelu Coupe překalibrováno, aby se dosáhlo optimálního výkonu se střechou Spider nahoru a dolů a aby odpovídal revidovanému zadnímu profilu vozu. 765LT Spider využívá strukturu McLaren Monocage II-S, která je identická se strukturou použitou pro Coupe pro extra horní strukturu uhlíkových vláken kolem motorového prostoru, a dvě nové strukturální podpěry spojené s podvozkem pro zvýšení ochrany při převrácení.

Ostatní designové prvky modelu Coupe zůstávají, včetně lehkého kokpitu s karbonovými vlákny, závodních sedadel potažených Alcantarou a dveřních sítí místo kapes. Podlahový koberec, klimatizace a audio systém byly odstraněny, aby se ušetřila hmotnost, i když stejně jako u kupé jsou poslední dva nabízeny jako doplňky.

Stejně jako u kupé je Spider vybaven aktivním panelem dynamiky McLarenu se třemi nastaveními pro převodovku a odpružení. Dveře Spideru nejsou vybaveny horním rámem z uhlíkových vláken, jsou tedy menší a lehčí než u modelu Coupe a k ovládání vyžadují pouze jeden závěs.

Divize McLaren Special Operation bude také nabízet řadu možností personalizace pro nový model, včetně Clubsport Pack, který nabízí další snížení hmotnosti včetně karbon-keramických brzd a trackových telemetrických systémů. Balíček LT Black Pack obsahuje detaily vnějšího designu v lesklé černé barvě.