Lexus LS vstupuje do modelového roku 2022 s vylepšeními zaměřenými na zlepšení komfortu ve spojení s novými elektronickými asistenčními prvky, které pomáhají zlepšit celkovou bezpečnost vlajkové lodi sedanu.

LS je založen na lehké platformě GA-L sdílené s LC a nejnovějším Mirai od Toyoty. Tuhá konstrukce s nízko položeným těžištěm dělá z LS jednu z dynamičtějších nabídek ve své třídě a Lexus to u modelu 2022 vylepšil tím, že vylepšil odpružení, řízení a brzdy, aby poskytoval lepší komfort při zachování ostrého zaměření.

Mezi konkrétní vylepšení patří přepracované hodnoty pružin a tlumičů, silnější stabilizátory a nové solenoidy a řídicí ventily pro systém Adaptive Variable Suspension, které údajně zvyšují pohodlí a stabilitu. Dostupný systém vzduchového odpružení zahrnuje také funkci, která zvedne vůz při jeho odemknutí pomocí chytrého klíče, což usnadňuje vstup do kabiny.

V kabině jsou nové prvky výbavy, jako je zdobení Haku u modelů vybavených pakety Luxury nebo Executive. Jedná se o fólii vytvořenou tradiční japonskou technikou, kdy se kus kovu zplošťuje, dokud není tenký plátek. Poté se ručně nanáší na povrch. Alternativní ozdobou je Kiriko Glass, které je dostupné u modelů Executive. Zde jsou ručně řezané linie vyrobeny v kusu barevného skleněného obložení, které je poté opakovaně leštěno do jemného lesku.

Lexus také zpřístupnil svůj působivý audiosystém Mark Levinson s 23 reproduktory napříč celou řadou, včetně základního LS. Všechny modely LS jsou také vybaveny 12,3-palcovou obrazovkou infotainmentu s integrací chytrého telefonu Apple CarPlay a Android Auto.

LS také získává nejnovější verzi sady elektronických asistenčních prvků Lexus, známé jako Lexus Safety System+ 2.5. To zahrnuje běžné funkce, jako je varování před kolizí s automatickým nouzovým brzděním a detekce chodců a cyklistů, plus systém pro detekci protijedoucího provozu při odbočování vlevo.

Pro LS 500h plánuje Lexus přidat funkci handsfree pro podporu řidiče nazvanou Lexus Teammate. Kromě funkce automatického parkování umožní Lexus Teammate vozu také zrychlovat, brzdit a řídit se v jednom jízdním pruhu při jízdě po dálnici. Bude také schopen vyjednávat změny jízdních pruhů, projíždět určité mimoúrovňové křižovatky a fungovat v dopravních zácpách, uvedl Lexus.

Pro rok 2022 nebyly provedeny žádné změny v pohonných jednotkách. LS 500 se drží 3,5litrového V-6 s dvojitým přeplňováním, který má výkon 416 koní a točivý moment 442 lb-ft. Je spojen s 10-stupňovým automatem a lze jej objednat s pohonem zadních nebo všech kol. V masce s pohonem zadních kol se díváte na zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy. Fanoušci výkonu si mohou také objednat balíček F Sport, který přidává některé užitečné vylepšení podvozku.

LS 500h kombinuje 3,5litrový V-6 s dvojicí elektromotorů (jeden slouží jako spouštěč motoru a druhý pohání zadní kola) pro kombinovaný výkon 354 koní. Hybridní uspořádání lze objednat také s pohonem zadních nebo všech kol. Poznámka: Lexus plánuje zpřístupnit systém Lexus Teammate výhradně pro LS 500h s pohonem všech kol.