Fiktivní design počítá s touto ikonou 80. let s aktualizovanou technologií a výkonem 500 koňských sil, které jsou doplněny o svěží tělo. Přiznejme si to, automobiloví nadšenci z celého světa milují čtvrtou generaci A80 Toyota Supra. I po třech letech se současnou A90 Supra lidé stále drží ikonu 90. let na podstavci, který se zdá být nepřekonatelný ničím jiným než modernizovaným A80 s 2JZ pod kapotou. Mezitím třetí generace A70 Supra chřadla ve stínu, oloupena o lásku, kterou si zaslouží. Možná to mohou tyto rendery změnit.

Zajímavá vitualizace od Hakosan Designs

Slavnou vizualizaci nového wedge Supra představili borci z Hakosan Designs na Instagramu. Vůz je okamžitě rozpoznatelný jako A70 díky dlouhé ploché kapotě, vyskakovacím světlometům a jednoduchému tvaru fastback. Tento fiktivní upgrade zaobluje některé hrany a zároveň ctí klasický klínový tvar a udržuje jej nízký a široký. Ve skutečnosti je tato interpretace ještě širší díky rozšířeným blatníkům, pod nimiž jsou umístěny tlusté pneumatiky a modernizované brzdy.

Ikonický tenký černý proužek A70 je zachován vpředu a zahrnuje moderní světla s agresivní spodní maskou a skromnou mřížkou pro napájení a chlazení motoru. Když už o tom mluvíme, Hakosan Designs je zcela na palubě s láskou A70 a A80, která si představuje tento restomod z 80. let s použitím 2JZ, 1JZ nebo dokonce upraveného čtyřválcového motoru 3S o výkonu 500 koní. 3S-GTE je známý tím, že na konci 80. let poháněl čtvrtou generaci Celica, ale abychom nezapomněli, Supra začala žít jako úroveň výbavy Celica.

Ve skutečnosti A70 znamená oficiální rozdělení mezi Celicu a Supra. Debutoval v roce 1986 a vypadal jako něco z budoucnosti, a zatímco se americké sportovní vozy vracely k motorům V8, Toyota nabídla konkurenceschopný 3,0litrový řadový šestiválec s výkonem asi 200 koní. V průběhu let byly k dispozici různé šestiválcové nádoby, které vyvrcholily dvěma turbodmychadly přeplňovanými 2,5litrovými 1JZ s výkonem 276 koní pro japonský trh. Ve státech byla vrcholná Supra vybavena 3,0litrovým motorem s jedním turbodmychadlem o výkonu 232 koní.

Není pochyb o tom, že čtvrtá generace Supra se svým 2JZ o výkonu 330 koní předčila svého předchůdce téměř ve všech směrech. Nárokování si prominentního místa ve filmu Rychle a zběsile mu určitě pomohlo dosáhnout statusu superhvězdy, ale je vždy příjemné vidět, že se A70 projevuje trochu lásky.

Obrazový kredit: https://www.instagram.com/hakosan_design/