Škoda Auto zajistí pořadatelům 32 plně elektrických a plug-in hybridních modelů, ředitelka závodu Marion Rousseová usedne do nového „červeného vozu“ Enyaq
› Na start rekordně dlouhého klání se postaví 154 jezdkyň z 22 týmů a projedou Francií z bretaňského Vannes do horského střediska Châtel
› Škoda sponzoruje zelený trikot pro vedoucí závodnici bodovací klasifikace a připomíná své 130. výročí na trofeji od oddělení Škoda Design pro vítězku této disciplíny
› Automobilka podporuje ženskou Tour od jejího vzniku v roce 2022 v roli oficiálního hlavního partnera a dodavatele vozového parku

Tour de France Femmes avec Zwift

Škoda Auto je již čtvrtý rok za sebou oficiálním hlavním partnerem celosvětově nejprestižnějšího ženského cyklistického závodu Tour de France Femmes avec Zwift. Letos se koná od 26. července do 3. srpna a celkem 154 závodnic z 22 týmů vyrazí na trasu, která je letos delší a náročnější než kdykoli dříve: 1 165 kilometrů rozdělených na devět etap vede napříč Francií, z Bretaně na západě do Alp na východě. Díky úsekům ve Francouzském středohoří (Massif Central) a Savojských Alpách letos jezdkyně nastoupají rekordních 17 240 výškových metrů. Škoda Auto zajistí organizátorům 32 plně elektrických a plug-in hybridních vozů. Ředitelka závodu Marion Rousseová bude dohlížet na průběh akce z nového plně elektrického modelu Enyaq v roli „červeného vozu“. Fanoušci mohou informace o závodu a zprávy ze zákulisí sledovat na stránce WeLoveCycling.com, kde jsou pod heslem Najdi svoji Tour připraveny tipy a rady. Další aktuality a zajímavosti nabídne také nový klub na instagramovém profilu WLC Magazine.

Škoda Auto na nejnáročnější Tour pro ženy v historii
Letošní Tour de France Femmes avec Zwift se délkou i profilem stane dosud nejnáročnějším ročníkem. Škoda Auto podporuje klání od prvního ročníku v roli oficiálního hlavního partnera a letos dodá organizátorům flotilu 32 elektrifikovaných modelů: plně elektrické modely Enyaq a plug-in hybridní provedení vozu Superb iV. Nový Enyaq v náležité úpravě a s bohatým komunikačním vybavením bude v roli „červeného vozu“ sloužit i ředitelce závodu – Marion Rousseová v něm bude dohlížet na průběh na čele pelotonu.

Škoda sponzorem zeleného trikotu a autorem trofeje
Škoda Auto je tradičním sponzorem zeleného trikotu pro průběžnou vedoucí jezdkyni bodovací klasifikace a dodavatelem trofeje pro celkovou vítězku této soutěže. Letošní pohár ze zeleného křišťálu ozdobí speciální logo Škoda, připomínající 130 let od založení automobilky. Autorem návrhu je oddělení Škoda Design.

Speciální vozy a platforma WeLoveCycling propojí fanoušky cyklistiky se značkou Škoda
Během závodu mohou fanoušci navštívit pojízdnou kavárnu v elektromobilu Škoda Elroq. Vedle toho Škoda ukáže předváděcí modely Elroq Respectline, který zdůrazňuje hodnoty značky, jako jsou respekt, rozmanitost a inkluze.
Fanoušci mají možnost sledovat průběh závodu a čerpat informace ze zákulisí na webu WeLoveCycling.cz, kde budou pod heslem Najdi svoji Tour připraveny tipy, rady a soutěže. Aktuality doplní také nový klub platformy na Instagramu.

Cyklistika součástí historického dědictví i budoucnosti společnosti Škoda Auto
Jízdní kola jsou spojena s historií společnosti Škoda Auto již po 130 let a podpora cyklistiky je jedním z pilířů sponzorských aktivit. Škoda Auto vloni prodloužila partnerství s pořadatelskou agenturou A.S.O. do roku 2028a součástí dohody je pomoc se zajištěním mnoha špičkových závodů pro muže i ženy každý rok. Součástí kontraktu jsou nejvýznamnější etapové závody Tour de France a Vuelta a España či tradiční klání Paříž–Roubaix nebo Lutych–Bastogne–Lutych.

Letos v květnu Škoda oznámila, že se pro příští dvě sezony stává partnerem dalších vrcholných akcí Mezinárodní cyklistické unie (UCI): Mistrovství světa horských kol a Mistrovství světa v gravelu. Vedle toho Škoda Auto sponzoruje i domácí cyklistické závody, jako je L’Etape Czech Republic by Tour de France, Road Classics nebo Prima Cup.