Lexus se chystá uvést na trh svůj nový sportovní vůz a stále o něm mnoho nevíme. Automobilka začala v srpnu naznačovat sériový model konceptem Sport a nyní máme první pohled dovnitř, který odhaluje, že se ve skutečnosti jedná o hybrid.
Úchvatný v každém detailu
Kabina na první pohled vypadá docela divoce, ale při bližším zkoumání je připravenější na sériovou výrobu, než byste si mysleli. Nejnápadnějším prvkem je absence centrální obrazovky infotainmentu. Lexus místo toho navrhl divoce vypadající digitální přístrojový displej s dvojicí menších obrazovek ve tvaru křídel, které lemují tu hlavní.

Na obrazovce je jasně vidět 70% nabití baterie s indikátory „Napájení“ a „Nabíjení“ po stranách zvoleného rychlostního stupně, který se nachází nad tučným písmenem M, jež pravděpodobně představuje manuální režim. Na obrazovce se také zobrazuje teplota a tlak v pneumatikách – 86 stupňů Fahrenheita a 33,4 psi.

Vůz je vybaven řídicí pákou s řadou fyzických ovládacích prvků, včetně tlačítek, kolébkových spínačů a přepínačů. K dispozici jsou pádla řazení, přičemž levá s označením „RE“ pravděpodobně upravuje úroveň rekuperačního brzdění.

Sport Coupé se také vyznačuje novou interpretací páček jízdních režimů z LC, které vyčnívají z krytu přístrojů. Jsou umístěny za volantem a visí na sloupku volantu.

Pravá páka slouží k voliči rychlostních stupňů, zatímco levá je obtížné rozeznat, k čemu slouží. Na konci levé páky je tlačítko „Vypnout“ s jasně viditelnými možnostmi M a N. Na přepínači se zdá být napsáno „Manual BEV“, ale poslední tři písmena jsou špatně čitelná.

Strana spolujezdce je prostá ničeho zvláštního – kdokoli tam sedí, prostě se nechává unášet. Není zde žádná centrální obrazovka infotainmentu ani třetí obrazovka pro znuděného spolujezdce. Zelený akcent se táhne přes palubní desku a až k obložení dveří, ale to je vše.

Posledních několik ovládacích prvků, které vidíme, je umístěno ve spodní části stříbrných mřížkových akcentů lemujících kokpit. Vpravo jsou tři tlačítka pro ovládání napájení, pravděpodobně pro klimatizaci, odmrazování zadního okna a odmrazování čelního skla/oken.

Ovládací prvky na levé straně jsou součástí dveří a mřížkovaná část se po zavření proplétá s akcentem na palubní desce. Tlačítka tam slouží pro ovládání kamer s výhledem do okolí, brzdového asistenta a parkovacího asistenta. Je to odvážný interiér kabiny, o kterém doufáme, že se oproti sériové verzi moc nezmění. Absence centrální obrazovky se jeví jako odvážný krok a nebyli bychom překvapeni, kdyby se změnil před debutem skutečného vozu.






