O druhém modelu Bugatti se mluví již delší dobu, nyní je však zase o trochu jasněji.
Druhý model nebude jen tak
Stephan Winkelmann, současné šéf automobilky Bugatti nedávno prozradil, že v automobilce je další model velké téma. Ovšem cesta k jeho schválení není vůbec snadnou záležitostí.
Značka momentálně nabízí jedinečný Chiron, jehož cena začíná na hranici 2,5 milionu eur. K němu by však ráda přidala i dostupnější model, který by mohl oslovit daleko širší paletu zákazníků. Novinka by měla nabídnou čtyřmístný interiér a karoserii ve tvaru crossover či gran tourer, a hlavně takovou cenovku, která by se měla pohybovat od půl do jednoho milionu eur.
„Průmysl se zásadně mění a my se musíme zabývat tím, jaké jsou možnosti pro další vývoj Bugatti jako značky do budoucnosti,“ říká Winkelmann. Navíc měl i přiznat, že si je velice vědom toho, jak náročné bude zajistit u mateřského VW finance na vývoj podobného stroje.
V současnosti sice značka vydělává slušné peníze, ovšem ne vždy tomu tak v minulosti bylo. Volkswagen při oživování značky musel do automobilky napumpovat obrovské množství peněz. Výsledkem je ale výstavní skříň technologického umu celého koncernu.
I přesto, že je Bugatti momentálně zisková, nabízí se otázka co dál. Podle Winkelmanna by měla značka obhájit svou existenci především na ekonomickém poli, nikoliv působit pouze technikou. Proto letos značka po překonání rychlosti 300 mil v hodině oznámila konec překonávání rychlostních rekordů a chce se orientovat na nový směr vývoje. A za ním by měla zřejmě stát touha vypracovat se na přední luxusní značky světa.