Je už takovým zvykem, že si automobilky čas os času rády rýpnou do konkurence. Poslední ukázkou takových žertíků je reklama na Volkswagen ID.4, která vypráví o tom, jak je ID.4 skvělý automobil pro rodinu a také přírodu, a přitom si šťouchne do Outbacku od Subaru.

Špinavý Outback

Volkswagen v třicetisekundovém klipu staví na tom, jak je ID.4 se svým elektrickým pohonem naprosto potichý a umožňuje vychutnávat si zvuky přírody. Tedy až do chvíle, kdy se naproti na silnici neobjeví Subaru Outback se svých spalovacím motorem a všechnu tu krásu tichosti nepřehluší svých rachotem.

Volkswagen zde s pasivní agresí útočí na dobrodružné majitele Subaru Outback,  se kterým vyrážejí do přírody. Zejména pak na ty, kteří svou lásku k přírodě vyjadřují nálepkami na svém automobilu. Volkswagen tím poukazuje na to, že je ID.4 daleko vhodnějším vozem pro výlety do přírody, než terénní Outback. Volkswagen zde onu špinavost ukazuje i na kontrastu mezi dokonale vyleštěným a čistým ID.4 a od bláta zašpiněným Outbackem.

Je pravdou, že Subaru trochu zaspalo dobu. Zatímco Volkswagen přichází na trh s jedním novým elektromobilem za druhým, Japonsk automobilka teprve ve spolupráci s Toyotou vyvíjí svůj první elektrický SUV model, který by mohl nést jméno Evoltis.

Od Volkswagenu se můžeme v nejbližších letech těšit na modely ID.5 a ID.6, které budou následně doplněny elektrickou dodávkou ID. Buzz a později je doplní také ID.1 a sedan Trinity v roce 2026.