› Služba Pay to Park nově v České republice
› Nová značka, nové zaměření: Škoda Auto DigiLab se mění na Škoda X
› Písmeno „X“ odkazuje na Exponential, Exploring, Expanding
› Škoda X bude zavádět a provozovat nové digitální služby pro uživatele vozů Škoda
› Cílem je také objevovat chytrá řešení pro testování, půjčování a dobíjení vozů
› Škoda X má v portfoliu služby: Pay to Fuel a Pay to Park, cestovní aplikaci Nabídky, HoppyGo, Citymove, Charging Hub a DigiCert

Škoda X

Škoda Auto DigiLab je odteď Škoda X: pod touto novou značkou Škoda Auto výrazně posouvá digitalizaci svých produktů a služeb. Inovační centrum v Praze se více orientuje na zákazníka a bude řídit digitální služby pro značku Škoda. Písmeno “X” v názvu znamená Exponential, Exploring, Expanding. Inovovaná strategie vyhledávání nových technologií se zaměří na evropské start-upy a technologická centra. Škoda X od toho očekává rychlost, flexibilitu a vysokou efektivitu. Jako nová značka bude Škoda X podporovat hlavní činnost mateřské společnosti Škoda Auto a podporovat digitalizaci jejích produktů a služeb.

„Proměnou společnosti Škoda Auto DigiLab na Škoda X se dostáváme z převážně vývojového prostředí k využití nových technologií v každodenním životě. Škoda X bude jako nová značka samostatně provozovat nově vyvinuté digitální služby a pečlivě naslouchat našim zákazníkům. To nám umožní porozumět přáním klientů, reagovat na ně a poskytovat přesně ty služby, které potřebují.“

Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing

Z laboratoře do reálného světa implementace
Škoda Auto DigiLab byla dosud zaměřena především na vývoj nových služeb mobility. Její transformací do nové značky Škoda X se česká automobilka přesouvá z laboratoře do reálného světa implementace. Škoda X se zaměří především na zavádění nových digitálních služeb ve vozech Škoda. Automobilka tak reaguje na potřeby své cílové skupiny Contemporary Explorers a snaží se vyjít vstříc jejím požadavkům s výraznou orientací přímo na zákazníky.

Cíl: zákazníci značky Škoda by měli mít možnost využívat digitální služby ke zvýšení hodnoty jejich produktu a k získání nových zážitků a zkušeností. Škoda X nabídne svým zákazníkům zcela nové služby, inteligentní technologie pro uživatele vozů i pro testování, půjčování nebo nabíjení. Škoda X podporuje mateřskou společnost v dalším rozvoji jejího zákaznicky orientovaného přístupu a posiluje tak hlavní činnost automobilky. Škoda X již provozuje služby: Pay to Fuel, Pay to Park, Offers, HoppyGo, Citymove, DigiCert a Charging Hub.

Novinka Pay to Fuel a nově v ČR: Pay to Park
Škoda uvádí do České republiky službu Pay to Park. Služba sama identifikuje použitou parkovací zónu a automaticky zpracovává platbu za parkování přímo z infotainmentu vozu. Pokud se zákazník zdrží, může si snadno prodloužit dobu parkování pomocí aplikace MyŠkoda Essentials. Pay to Park a Pay to Fuel využívají k platebním transakcím kreditní kartu uloženou v infotainmentu. Pay to Fuel je zcela nová služba, která se spouští v Německu, Dánsku a Lucembursku. Díky těmto službám mohou zákazníci provádět bezpečné bezhotovostní platby za parkování a tankování přímo z infotainmentu vozů Škoda. Zcela nová služba Pay to Fuel využívá systém GPS vozu ke zjištění polohy vozu Škoda během zastávky na tankování a jednoduše se zákazníka zeptá na číslo použitého čerpacího stojanu. Pay to Fuel pak automaticky provede platbu, aniž by zákazník musel chodit k pokladně.

Pay to Park je k dispozici ve Skandinávii, Německu, Belgii, Rakousku, Švýcarsku a Itálii.
Nově: Česká republika,
Již brzy: Španělsko, Francie, Nizozemsko, Slovinsko, Maďarsko.