Lamborghini je nejnovějším výrobcem automobilů, který obnovil svou firemní identitu jemně aktualizovaným logem. Nenápadně přepracovaného zuřícího býka uvidíme nejen na digitálních kanálech společnosti, ale také na skutečných autech. Je pravděpodobné, že náhrada Huracan a plug-in hybrid Urus budou prvními, kteří získají aktualizovaný odznak později v tomto roce.

Ale změnilo se přesně?

No, moc ne. Písmo „ Lamborghini “ je nyní o něco širší než dříve. Černá a bílá zůstávají primárními barvami – „symbolizují jasnou identitu značky“. Žlutá a nový zlatý odstín slouží jako akcentní barvy. Zajímavé je, že italská exotická automobilka také hodlá používat legendárního býka bez štítu, ale to se stane pouze na jejích webových stránkách, sociálních sítích atd.

Nové barvy propůjčují logu „minimální, ale odvážný“ vzhled. Lamborghini, které je technicky součástí Audi Group společně s Bentley, Ducati a Italdesign, říká, že spolupracovalo s designérským týmem na vytvoření nové sady ikon pro použití online.

Aktualizovaný typ písma je zjevně kývnutím na hranatý designový jazyk používaný dvěma supersporty a SUV. Logic nám říká, že nový-starý odznak přichází nejen na nástupce Huracan a elektrifikované SUV, ale také na vlajkovou loď Revuelto V-12. Čtvrtý model má dorazit v roce 2028 jako vůbec první elektromobil značky, jehož předobraz loni představil koncept Lanzador. Grand tourer 2+2 bude následovat o rok později pouze elektrický Urus druhé generace.

Lamborghini si vede lépe než kdy předtím, protože rok 2023 byl prvním rokem, kdy dodávky přesáhly 10 000 kusů a dosáhly 10 112 vozů. Huracan a současný Urus jsou již vyprodány až do konce výroby, zatímco nové objednávky na Revuelto budou dodány až v roce 2026.