S pořízením malého rodinného SUV ŠKODA Kamiq se vejdete do 500tisíc a získáte velmi příjemný automobil nejen do města. My jsme vyzkoušeli a otestovali model Kamiq Monte Carlo 1,5 TSI 110 kW s automatickou převodovkou.
ŠKODA Kamiq
Model Škoda Kamiq dostal nové nárazníky a difuzory na přídi a zádi, kde u městského SUV působí robustnějším dojmem. Větší a vzpřímenější maska chladiče doplňuje dynamický vzhled vozu. Inovovaný design podtrhují nově tvarované světlomety. Kamiq na přání využívá technologii Matrix s výraznými šestiúhelníkovými LED moduly.
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-02.jpg)
Modernizovaný Kamiq přichází s výraznými změnami na přídi a zádi. Díky robustnějšímu vzhledu působí ještě více jako SUV. Maska chladiče je větší a vzpřímenější. Dvojité lamely charakteristické pro SUV značky Škoda jsou nyní výraznější a na spodní části tvoří tvar písmene U. Pod maskou chladiče zdůrazňuje šířku vozu lakovaná část nového předního nárazníku a široký otvor pro přívod vzduchu s trojrozměrnou mřížkou. Ve velkých vzduchových clonách jsou zapuštěny LED přední mlhové světlomety, které jsou standardem. Robustní stříbrný difuzor se třemi otvory zajišťuje ochranu podvozku typickou pro SUV.
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-21.jpg)
Charakteristické dělené světlomety modelu Kamiq mají nyní nové proporce. Horní světlo je užší než u současného modelu a pro denní svícení využívá čtyři ostře řezané krystalické elementy připomínající svým tvarem kameny. Kromě základní verze LED předních světlometů je nyní Kamiq k dispozici také s Matrix-LED předními světlomety. Ty mají výrazné šestihranné moduly Matrix s ochranným krytem. Pod nimi se nachází přídavné bodové světlo pro lepší funkčnost dálkových světel. Celá skupina světlometů je ozářena krystalickými prvky a je orámována chromovanými elementy. Matrix-LED přední světlomety umožňují řidičům mít neustále rozsvícená dálková světla, aniž by byli oslněni ostatní řidiči. Kamera v čelním skle automaticky rozpozná vozidla a zajistí, aby nedošlo k jejich oslnění světelným paprskem.
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-16.jpg)
ŠKODA Kamiq Monte Carlo
Kamiq Monte Carlo je standardně vybaven Matrix-LED předními světlomety, jejichž součástí jsou i animované ukazatele směru jízdy. U zadních světel byla přepracována dělená světelná grafika ve tvaru písmene L zasahující do pátých dveří u nejvyšší varianty Top LED zadních světel, jejichž součástí jsou i animované ukazatele směru jízdy. U verze Monte Carlo jsou Top LED zadní světla součástí standardní výbavy. Reflektory ve tvaru písmene L a zadní mlhové světlo jsou vizuálně propojeny se zadními světly.
SKODAHOME.cz testuje
ŠKODA Kamiq se nabízí pouze s benzínovými motory 1,0 TSI o výkonu 85 kW a silnější 1,5 TSI o výkonu 110 kW. My jsme měli pod kapotou silnější motor doplněný 7-stup. automatickou převodovkou. Z našeho pohledu byl výkon dostatečný a moc se nám líbil kultivovaný tichý chod motoru. Kamiqa jsme vyzkoušeli i se zatížením po okrskách v okolí Ondřejova a jízdní vlastnosti musejí uspokojit i náročné uživatele městských SUV. Cena námi testovaného vozu se pohybuje někde kolem 800.000 Kč.
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-01.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-02.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-03.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-04.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-05.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-06-900x1200.jpg?v=1709813637)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-07.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-08.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-09.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-10.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-11.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-12-900x1200.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-29.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-13.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-14.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-15.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-16.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-17.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-18.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-19.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-21.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-22.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-23.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-24.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-25-900x1200.jpg?v=1709813892)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-30-1.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-30.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-31.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-32.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-33.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-34.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-35-900x1200.jpg?v=1709813677)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-36.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-37.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-38.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-39.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-40.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-41.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-42.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-43.jpg)
![](/app/uploads/2024/03/SKODA-Kamiq-MC-test-44.jpg)