Firma Michelin pozvala do Stockholmu novináře a zástupce ostatních medií, a představila jim novou strategii firmy. Ta zní „Michelin prodává výkon, ne gumu“.

„Michelin prodává výkon, ne gumu“

Toto prohlášení vyjadřuje celofiremní závazek Michelinu vyvíjet a vyrábět pneumatiky, které mají skvělý výkon založený na vynikajících vlastnostech v mnoha oblastech. Díky tomu jsou unikátní, mají svou vlastní identitu, což zvyšuje jejich kvality. Je to také to, co pomáhá budovat skvělou pověst značky MICHELIN. Právě závazek “prodávat výkon, nikoliv jen gumu,” má mimořádný význam, zejména pokud vezmeme v úvahu kritickou roli, kterou hrají pneumatiky, co by jediná část automobilu, která přijde do kontaktu s povrchem vozovky.

Michelin Total Performance

Pneumatika není jen o tom, aby byla v některém aspektu nejlepší, ale nejdůležitějším prvkem pneumatik je jejich vyváženost.  Zde máme čtyři důležité parametry, na které se odborníci od firmy Michelin zaměřili. Prvním a druhým parametrem je vlastnost pneumatik na suchém a mokrém povrchu. Další dva jsou životnost a spotřeba paliva. Ačkoliv by bylo jednodušší,  a méně nákladné zaměřit se jen na jeden z nich, Michelin již dlouho využívá své pokrokové technologie, aby dostál výzvám a překonal problémy plynoucí ze snahy zároveň zlepšovat všechny parametry, které jsou pro uživatele zásadní.

Charakteristika každé pneumatiky MICHELIN, “Michelin Total Performance” je přirozeným výsledkem strategie celé Skupiny a informuje o každém aspektu procesu výzkumu a vývoje. V době, kdy Michelin obnovuje 80% svých řad pneumatik pro osobní automobily a lehké nákladní vozy,  za méně než dva roky, je tento závazek pro zákazníky zárukou kvality.

Výzkum a inovace, DNA Michelinu

Ve Stockholmu nás odborníci od firmy Michelin také seznámili s technologií výroby nové gumy. Výzkum a vývoj představují dva základní hnací motory růstu Michelinu. Inovace jsou imperativ, který provází při práci všech 6 000 výzkumníků, inženýrů a chemiků Michelinu v Evropě, Severní i Jižní Americe a Asii, kteří zaměřují na materiály, design, vývoj a komerční výrobu pneumatik v budoucnosti. Již od samého prvopočátku se strategická vize Michelinu jasně zaměřila na to, aby dynamické a vyvíjející se nové technologie sloužily zákazníkům a inovace plně odpovídaly jejich očekávání.

Michelin Total Performance

Michelin Total Performance je globální strategie, která se aplikuje na každou kategorii pneumatiky. Od roku 2010 do konce roku 2012 obnovil Michelin více než 80% svých řad pneumatik pro osobní vozy, které se prodávají v Evropě. To představuje 11 různých řad, včetně takových zásadních produktových řad jako jsou MICHELIN Energy, MICHELIN Primacy, MICHELIN Pilot, MICHELIN Agilis, atd., které budou nahrazeny, zmodernizovány nebo přepracovány. Jako součást této strategie dnes Michelin uvádí na trh dvě nové pneumatiky, které se budou prodávat nejdříve na evropských trzích s pneu na výměnu – nový MICHELIN Energy Saver+, který je navržen tak, aby vyhovoval celé široké řadě osobních vozů, od kompaktních městských až po rodinné sedany, a nový MICHELIN Agilis+ určený pro lehké nákladní vozy.

SKODAHOME.cz důvěřuje Michelinu

Po vlastních zkušenostech s pneumatikami Michelin jak v letním, tak v zimním období na vozech skupiny SKODAHOME.cz nás tyto produkty přesvědčily, že patří ke světové špičce ve svém oboru. Nyní, když jsme se dozvěděli jak se pneumatiky navrhují, vyvíjejí  a  vyrábějí,  zvýšily naši důvěru ke značce Michelin a SKODAHOME.cz je doporučuje všem řidičům, kteří chtějí mít u svého vozu ten nejlepší kontakt s vozovkou.