Nové logo značky ŠKODA pro modely Fabia a Roomster

Modely Fabia a Roomster ponesou aktuální logo vozů značky ŠKODA a poprvé také nápis ŠKODA. Jméno příslušného modelu na zádi a doplňující označení, jako TSI nebo TDI budou nyní také provedeny v novém typu písma.

Nové logo ŠKODA

V rámci osvěžení firemního designu, zahájeného již v roce 2011, mění česká automobilka své logo postupně u všech svých stávajících modelových řad. Prvním modelem s modernizovaným logem byl nový vůz kategorie mini ŠKODA Citigo. Nové logo nese rovněž kompaktní model ŠKODA Rapid, představený v roce 2012. Jako třetí a čtvrtá modelová řada nyní ponesou nové logo, nápis ŠKODA na zádi a modelové označení v novém typu písma, modely Fabia a Roomster. Nové logo značky je umístěno na několika místech na voze i v interiéru: například na kapotě, na zádi, na krytech středu kol z lehké slitiny, na volantu, na krytu motoru a i na klíčích k vozu.

Nový nápis ŠKODA

Další optickou novinkou modelů ŠKODA Fabia a ŠKODA Roomster je jméno značky na pátých dveřích, provedené v novém typu písma. Také údaje o motorizaci nebo doplňkové označení, jako např. TSI, TDI, ‚GreenLine’ nebo ‚vRS’ budou provedena v novém typu písma. Navíc nyní ponese i Fabia a Roomster na zádi poprvé také nápis ŠKODA.

Logo značky symbolizuje preciznost a svěžest

V porovnání s původním logem je nyní okřídlený šíp v kombinaci chromu a černé barvy svěží a modernější. Designéři omezili prvky loga jen na to podstatné. Okřídlený šíp je precizně vyveden v chromu na matně černém pozadí lemovaném jemnou chromovou linkou. Dřívější vavřínový věnec a integrovaný nápis ŠKODA nejsou u nového loga použity.

Corporate Design

S rozsáhlou změnou firemního designu podtrhuje ŠKODA svůj start do nové růstové fáze. Do roku 2018 chce česká automobilka zvýšit své celosvětové prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně. Nový ‚Corporate Design‘ byl poprvé představen v roce 2011 na ženevském autosalonu.