Mototechna Premium slaví druhé výročí

* Stihla prodat téměř 600 vozů za průměrnou cenu 909 tisíc korun
* Výhod zánovních automobilů z autobazarů využívají i známé české osobnosti jako Sandra Nováková, Václav Vydra nebo Martin Kraus

Mototechna Premium

Pod hlavičkou značky Mototechna Premium, která se zaměřuje na prodej luxusních zánovních automobilů a kterou společnost AAA AUTO představila v dubnu 2014, se během dvou let na trhu prodalo 581 vozů, přičemž průměrná cena jednoho automobilu činila 909 tisíc korun. Nejoblíbenější značkou je s podílem 31,3 % BMW s nejprodávanějším modelem BMW 5. Mototechně Premium přály i známé české osobnosti, které nechyběly na oslavě spojené se křtem nové kavárny na pražské pobočce.

Dva roky Mototechny Premium bylo třeba řádně oslavit, proto společnost AAA AUTO uspořádala v pražském showroomu malou oslavu. Nechyběly ani známé osobnosti českého showbyznysu jako akrobatická lyžařka Nikola Sudová se synem Filipem nebo herci Václav Vydra a Martin Kraus. Akci moderovala herečka a čerstvá maminka Sandra Nováková, která se zároveň stala patronkou kavárny, která byla k dvouletému výročí otevřena, a nejednomu hostu připravila i voňavou kávu. „Již téměř rok jezdím zánovním vozem z Mototechny a nemůžu si to vynachválit. Již při první návštěvě AAA AUTO jsem byla velmi překvapena širokou nabídkou nejen značek, ale právě i cenových variant vozů od Škody Felicia za patnáct tisíc až po Mercedes G za více než šest milionů,“ uvedla vždy usměvavá Sandra Nováková.

Mototechna Premium je synonymem pro luxusní vozy za výhodné ceny, o které je zájem po většinu roku vcelku stabilní. „Každý měsíc se prodá zhruba dvacet automobilů. Mírný pokles jsme zaznamenali pouze v říjnu loňského roku. Červenec 2015 a únor 2016 byly naopak nadprůměrně silné měsíce,“ komentuje Topolová. Nejvíce automobilů nakupují zákazníci z Prahy, z celkového počtu 581 aut se 88,5 % prodalo právě na pražských pobočkách Mototechny. Nejvyšší průměrnou cenu za vůz, a to 1 425 000 Kč, zákazníci překvapivě nezaplatili v hlavním městě, ale v Jihlavě. „S AAA AUTO mám již letitou zkušenost a vždy jsem byl s nákupem spokojen. Teď jezdím zánovním Golfem a opravdu mě baví, že s Áčky můžete mít pokaždé úplně jiný vůz a nikdy se tak nenudit,“ pochválil nabídku charizmatický český Belmondo Martin Kraus.

Největší zájem je o vozy SUV, které tvoří za celou dobu existence 49,1 % prodejů. Druhým nejžádanějším typem karoserie je sedan (22,6 %) a třetím kombi (8,4 %). Co se pohonu týče, vítězí na celé čáře automobily s dieselovými motory, ty tvoří více než 80 % prodeje. 92 % prodaných vozů je pak s automatickou převodovkou a 73,4 % s náhonem na všechna čtyři kola. Nejžádanější barvou je černá (28,8 %), bílá (23,3 %) a šedá (13,3 %).

Mezi desítku nejzajímavějších vozů, které Mototechna Premium během dvou let svého působení na trhu prodala, patří:
–    Porsche 911
–    Tesla Model S
–    Audi TT RS
–    Bentley Continental
–    Jaguar F-Type R
–    Maserati GranTurismo
–    Mini Roadster John Cooper Works
–    Jeep Grand Cherokee V8 SRT
–    Audi SQ5
–    Nissan GT-R
–    Lexus IS-F
–    Chevrolet Camaro
–    Ford Mustang
–    BMW M4
–    BMW X5 M
–    BMW X6 M
–    BMW X6 ActiveHybrid

Mototechna Premium má exkluzivní kousky i v aktuální nabídce, mezi ty nejzajímavější patří například Audi R8, BMW X5 nebo Mercedes G 500 Cabrio 2013 z limitované edice posledních dvou set vyrobených kusů Final Edition 200 za cenu přes 6,5 milionu korun.

Nově do nabídky přibyly čtyři stovky tzv. půlročních vozů, jichž je Mototechna největším tuzemským prodejcem. „Takto mladé automobily svými vlastnostmi víceméně odpovídají zcela novým modelům, prostřednictvím Mototechny se však dají pořídit až o 40 % levněji,“ uvádí generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová a dodává: „Nabídka je atraktivní i pro náročné zákazníky, kteří chtějí spolehlivý vůz s kvalitním vybavením a špičkovými vlastnostmi. Kromě toho se jedná o velmi výhodnou alternativu i z ekonomického hlediska“.

Nejnovějším produktem Mototechny Premium je úvěr Bumerang. Úvěr s garantovanou odkupní cenou Bumerang je na tuzemském trhu naprosto unikátní produkt, který umožňuje zákazníkovi nabídnout modernější a flexibilnější variantu úvěru s poslední navýšenou splátkou. „Nabízíme financování zánovních vozů roku výroby 2015 a 2016 na 2–3 roky s volitelnou akontací a s atraktivní měsíční splátkou na úrovni 1 % z prodejní ceny vozu měsíčně. Je pak jen na zákazníkovi, jakou variantu si v okamžiku splacení úvěru Bumerang zvolí – zda jednorázovou úhradu poslední navýšené splátky, odkoupení vozu námi za garantovanou odkupní cenu s možností výměny za novější vůz, nebo profinancování poslední splátky dalším úvěrem,“ vysvětlila Topolová.

Mototechna aktuálně v rámci produktu Bumerang nabízí financování pro více než 50 modelů vozů od 15 nejžádanějších značek, které jsou ihned k dispozici na jednom místě. „V  jednom dni si tak zákazníci na jednom místě mohou vyzkoušet jízdní vlastnosti různých značek a modelů vozů, vybrat si ten, který nejvíce vyhovuje jejich potřebám, a ještě týž den s vozem odjet domů. Jelikož se jedná o vozy roku výroby 2015 a 2016, mají všechny platnou tovární záruku. Jejich cena je ovšem až o 40 % nižší, než u nového automobilu, který nejvíce ztrácí na ceně právě v prvních dvou letech po koupi,“ uzavřela Topolová.