Na novinových stáncích se objevila kolekce legendárních automobilů. Součástí každého časopisu je i model v měřítku 1:43. Asi každého škodovkáře zaujme třetí číslo, které je o voze Škoda Superb z roku 1938 a nyní je aktuálně v prodeji.

V roce 1934 byla zahájena výroba modelu Superb, který patřil do kategorie luxusních vozidel. Automobil byl projektován po vzoru konstrukce vozidel francouzské firmy Hispano-Suiza, jež se věnovala výrobě exkluzivních vozů nejvyšší třídy.
 
Karoserie vozidla měla klasické proporce s dlouhou úzkou maskou a odstávajícími předními blatníky, ke kterým byly připevněny úchyty světlometů. Prostor pro cestující měl pravidelný tvar se čtyřmi zavěšenými na středovém sloupku a nevelkými okny. V zadní části karoserie byl vyprojektován  poněkud vyčnívající zavazadlový prostor  ve tvaru  kvádru. Podél spodní části karoserie byly umístěny stupínky vytvořené prodloužením předních blatníků. V prostoru  před předními dveřmi bylo umístěno náhradní kolo.
 
Pro pohon vozidla byl navržen řadový šestiválcový motor s postranními ventily (rozvod SV) používaný tehdy v nákladních vozidlech. U první verze modelu Superb (typ 640) měl motor objem 2,5 l a dosahoval výkonu 40,5 kW (55 k), což vozidlu umožnilo pohybovat se maximální rychlostí 110 km/hod. S pohonnou jednotkou spolupracovala čtyřstupňová manuální převodovka se synchronizací dvou nejvyšších stupňů.
 
Karoserie byla uložena na standardní příhradové konstrukci. O pokrokových technických řešeních svědčilo použití lomených hřídelí a hydraulického brzdícího systému na všech kolech. V roce 1936 proběhla modernizace vozidla, při níž byl zaveden poněkud výkonnější motor s objemem 2,7 l a výkonem 44 kW (60 k) a o rok později motor o objemu 2,9 l s výkonem 48 kW (65 k). Značně modernější provedení motoru s ventily v hlavě válců (OHV) se pod kapotou modelu Superb dostalo v roce 1938. Motor měl objem 3,1 l a výkon 62,5 kW (85 k).

V letech  1941-1942  byla vyráběna vojenská verze  vozu  Superb  označená jako Kfz  15. Vozidlo mělo otevřenou karoserii přizpůsobenou potřebám armády a pohybovalo se na velkých  18palcových kolech. Tento automobil se stal základem i pro vojenský ambulantní vůz.

Časopis ještě doplňují články o historii firmy Škoda a počátky automobilismu v USA. V naší minigalerii najdete i fotografie modelu přiloženého k časopisu.